مراکز نیکوکاری در یزد توسعه می‌یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه مراکز نیکوکاری جلوه همدلی و همبستگی مردم است، از توسعه این مراکز در سراسر استان خبر داد.

محسن علیزاده‌شورکی اظهار داشت: موضوع همدلی و همزبانی موضوع بسیار حساس و مهمی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به درستی و با توجه به حساسیت زمانی این مطلب را بیان کردند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد یک نهاد مقدس برخاسته از متن نظام و مردم است، افزود: کمیته امداد یک نهاد مردم‌محور است و خدمت‌رسانی و کمک به محرومان و گره‌گشایی از مشکل مردم، ارتباطی با فرد یا جاح سیاسی خاصی ندارد و تکلیف و وظیفه هر مسلمانی است که نسبت به والدین، همسایگان، مردم محله و شهر و…. خود، احساس وظیفه و تکلیف کند.

علیزاده تصریح کرد: مشارکت نیکوکاران در طرح اکرام ایتام نمونه‌ای از حس همدلی است و شاهد هستیم که تعداد حامیانی که از بر اساس این طرح معنوی از ایتام حمایت می‌کنند، تعدادشان چندین برابر یتیمان تحت حمایت است و همچنان این حمایت‌ها ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تاکید کرد: با وجود اینکه کمیته امداد در سر فصل‌های مختلف به نیازمندان و مددجویان کمک می‌کند، این حمایت‌ها کافی نیست و نیاز به همدلی، دلسوزی و احساس تکلیف بیش از پیش مردم نیکوکار است.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..