استقبال از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در خاتم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،استاندار یزد در دیدار با اعضای شورای شهر هرات گفت: از حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهرستان خاتم برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های مشخص‌شده استقبال می‌شود.


 "سید محمد میرمحمدی" همچنین در دیدار با اشاره به درخواست اعضای این شورا مبنی بر ساخت راه‌آهن خاتون‌آباد– قادرآباد، اظهار کرد: برنامه کلی راه‌های مواصلاتی استان به‌ منظور مبادلات تجاری استان با سایر استان‌ها و کشورهای مجاور و آسیا و آسیای میانه تهیه‌ شده و درصورتی‌ که راه‌آهن مذکور توجیه اقتصادی و علمی داشته باشد در این برنامه قرار خواهد گرفت.

وی همچنین به محدودیت منابع آب در استان اشاره و تاکید کرد: خوشبختانه عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب به استان آغاز شده و با توجه به تخصیص ۱۵۰ میلیون مترمکعبی آب، مشکلات آب شرب استان حل خواهد شد و استان یزد از این بحران کم‌آبی خارج می‌شود.

استاندار با تاکید بر استفاده از آب فاضلاب برای گسترش صنایع استان، تصریح کرد: مدیریت مصرف آب در بخش کشاورزی، یکی دیگر از برنامه‌های استان در حوزه آب است که خوشبختانه شهرستان خاتم در این زمینه پیشتاز و سهیم بوده است.

 میرمحمدی در پایان با اشاره به این که اولین کمیته پایش آب استان در این شهرستان راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: شهرستان خاتم در هوشمندسازی چاه‌های آب کشاورزی رتبه دوم استان را دارد که امیدواریم این روند مطلوب همچنان ادامه یابد.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..