جشن ویژه میلاد پیامبر اکرم (ص) در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از تدارک جشنی بزرگ و ویژه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در یزد خبر داد.

محمدرضا دشتی اظهار داشت: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، جشن ویژه «بهار مهربونی» در یزد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این جشن بزرگ که با حضور هنرمندان رادیوی ملی و هنرمندان بنام عرصه موسیقی کشور برگزار می‌شود،‌ با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد و صدا و سیمای مرکز استان یزد برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: مجید اخشابی از هنرمندان متعهد کشور همچنین جمعی از هنرمندان رادیویی جمعه ایرانی از جمله عباس محبی، مهران امامیه و داود منفرد در این برنامه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه قسمت‌هایی از برنامه نیز برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است، از حضور امیر سهیلی بازیگر نقش سلطان در برنامه‌های کودک و نوجوان شبکه یک سیما در این جشن خبر داد.

دشتی بیان کرد: این جشن روز دوشنبه هفتم دی‌ماه از ساعت ۱۸ در مجموعه ورزشی وحدت واقع در بلوار شهید پاکنژاد، جنب اداره کل آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: حضور در این جشن برای عموم مردم یزد آزاد و رایگان است و امیدواریم بتوانیم در ایام میلاد مبارک نبی مکرم اسلام، حضرت محمد (ص)، برنامه‌های شاد و متنوعی برای مردم یزد برگزار کنیم.

دشتی همچنین از پخش زنده این برنامه از شبکه تابان خبر داد و گفت: شهروندانی که امکان حضور در این مراسم را ندارند، می‌توانند از شبکه تابان به تماشای آن بپردازند.

صدا و سیما

بخش نظردهی بسته شده است..