اعتبار کارت بیمه ورزشکاران یکساله می شود

no-thumbs

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: از سال اینده کارت بیمه ورزشی ورزشکاران، یکساله خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) غلامرضا نوروزی  در مجمع هیات پزشکی ورزشی استان یزد افزود: تاکنون اعتبار کارت بیمه ورزشی ورزشکاران فقط تا پایان همان سال صدور کارت بود.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته به منظور رفاه و تامین نظر جامعه ورزشکار از ابتدای سال ۱۳۹۵ هر وقت کارت بیمه ورزشی ورزشکاران در رشته های مختلف صادر شد به مدت ۳۶۵ روز اعتبار دارد .
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: این طرح برای اولین بار بصورت آزمایشی در سطح هشت استان کشور اجرایی می شود و بعد به ترتیب در سایر مناطق کشور زیر پوشش قرار می گیرد .
نوروزی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در نظر داریم تا کارت بیمه ورزشی ۳۶۵ روزه ورزشکاران را در دو تا سه سال در تمامی استان های کشور اجرایی کنیم .
وی در ادامه به اهمیت کار هیات های پزشکی ورزشی در استان ها اشاره و پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی را از مهمترین ماموریت های این فدراسیون ذکر کرد .
این مسئول گفت: توجه به درمان ، سلامت ، آموزش و پژوهش در جامعه بزرگ ورزشکاران و همچنین ارائه بهتر خدمات به آنها را جزو اولویت های مهم این فدراسیون است.
نوروزی ، هیات پزشکی ورزشی استان یزد را یکی از هیات های فعال و برتر کشور نام برد و از تلاش های انجام گرفته در سال های گذشته و امسال قدردانی کرد .ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..