پیروزی آرمان اردکان بر آلومینیوم هرمزگان

no-thumbs

تیم والیبال آرمان ورزش اردکان یزد یکشنبه شب در سه ست متوالی آلومینیوم المهدی هرمزگان را شکست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) این مسابقه در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های والیبال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های ایران در بخش مردان در سالن آیت الله خاتمی اردکان برگزار شد.

در این دیدار بازیکنان تیم آرمان ورزش اردکان در سه ست متوالی به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶ ، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۳ بر تیم مهمان غلبه کردند.
نماینده والیبال استان یزد در لیگ برتر مردان ایران در هفته چهاردهم این رقابت ها در ۱۳ آذرماه از ساعت ۱۷ در اردکان از تیم مدعی پیکان پذیرایی می کند.
هم اکنون تیم آرمان ورزش اردکان با ۱۶ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی رقابت ها قرار دارد.
در این دوره از رقابت ها ۱۲ تیم سایپا، بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، ثامن الحجج خراسان، آلومینیوم بندرعباس، متین ورامین، کاله مازندران، بازرگانی جواهری گنبد، گوهر کویر زاهدان و آرمان اردکان حضور دارند.
در دور مقدماتی این دوره از مسابقات تیم ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی آف خواهند شد.
دیدارهای مرحله پلی آف نیز در دو مرحله پیگیری می شود که در مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال سال جاری هشت تیم برتر دور مقدماتی با هم روبرو می شوند و تیم های پیروز دو مسابقه از سه دیدار به مرحله بعدی راه خواهند یافت.
در این مرحله تیم های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم مسابقه خواهند داد تا تیم های پیروز به عنوان چهار تیم برتر به مرحله دوم پلی آف صعود کنند.
مرحله اول پلی آف با حضور هشت تیم برتر به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود اما در بازی نخست تیمی که برد و امتیاز کمتری دارد، میزبان است.
هفته بعد تیمی که برد و امتیاز بیشتری دارد میزبان می شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم ، ۲۴ ساعت بعد در همان شهر برگزار خواهد شد.
مرحله دوم پلی آف نیز با حضور چهار تیم برتر به صورت سه برد از پنج مسابقه خواهد بود که در دو دیدار نخست (سه شنبه و چهار شنبه) تیمی که برد و امتیاز کمتری دارد، میزبان است.
هفته بعد تیمی که برد و امتیاز بیشتری دارد میزبان دو مسابقه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه می شود و در صورت نیاز به مسابقه پنجم حداکثر ۴۸ ساعت بعد در همان شهر برگزار خواهد شد.
تیم والیبال پیکان با ۱۲ دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران است.
این تیم سه عنوان نایب قهرمانی و سه مدال برنز نیز در پرونده کاری خود در این رقابت ها دارد.
تیم والیبال پیکان عنوان سومی جهان و قهرمانی باشگاه های آسیا را نیز در پرونده افتخارات خود دارد و امسال نیز به عنوان نماینده قاره آسیا در قهرمانی باشگاه های جهان شرکت خواهد کرد.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..