سرمایه گذاری فعالان اقتصادی میبد در بیرجند

no-thumbs

فرماندار میبد یزد گفت: براساس ارزیابی های صورت گرفته و بازدید انجام شده فرصت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاران میبدی و استان یزد در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند فراهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) حسین فلاح در حاشیه بازدید سرمایه گذاران شهرستان میبد از منطقه ویژه اقتصادی بیرجند با اشاره به اینکه با ارزیابی های صورت گرفته این گروه سرمایه گذاری شهرستان بیرجند را انتخاب کرده اند اظهار داشت: صنعتگران و فعالان اقتصادی میبد به این سفر کاری و تجاری علاقمند هستند.

وی بیان کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته و بازدید انجام شده فرصت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاران میبدی و استان یزد در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند فراهم است.

فرماندار میبد یزد ابراز امیدواری کرد: با فرصت های خوب ایجاد شده و داشتن مزیت های لازم از جمله نزدیک بودن به مرز افغانستان و نیروی انسانی خوب، فعال و قانع، سرمایه گذاران میبدی و یزدی با کمک هم بتوانند ضمن مشارکت در ایجاد واحدهای تولیدی زمینه اشتغال بسیار خوبی را فراهم کنند.

فلاح با اشاره به اینکه گروه سرمایه گذاری تاپ سر تحولی عظیم در میبد ایجاد کرده است گفت: این مهم جزء با پشتکار و تلاش و عشق میسر نبوده است.

فرماندار میبد یزد با بیان اینکه این شهرستان از جمله مراکز صنعتی استان یزد است گفت: ۳۰ درصد کاشی و سرامیک کشور در این شهرستان تولید می شود.

وی با بیان اینکه تولید این میزان کاشی وسرامیک شاخص خوبی برای این شهرستان است اظهار داشت: در دو ماهه گذشته سرمایه گذاری بسیار خوبی در شهرستان میبد انجام شده است.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..