طی مراسمی در یزد:

قدردانی از مرد هسته‌ای ایران در یزد

همزمان با سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد از پژوهشگران برتر این دانشگاه و دکتر رضا امراللهی مرد هسته‌ای ایران تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد،سالروز تاسیس این دانشگاه را به پژوهشگران و فرهیختگان تبریک گفت و اظهار کرد: واحد یزد در سال ۱۳۶۱ با هدیه پر خیر و برکت امام راحل و به دست توانای موسس آن مرحوم دکتر علی سلطانی تاسیس شد.

دکتر محمدرضا اسلامی افزود: تحقیق و پژوهش زیرمجموعه جدایی ناپذیر علم و زیر بنای توسعه اقتصادی، علمی و سیاسی هر کشور به شمار می‌رود و اساسا هر جامعه‌ای برای هدفمند کردن برنامه‌های خود و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده ناگزیر از ساماندهی و مدیریت اثربخشی در امور پژوهشی است.

اسلامی گفت: در طول ۲۲ سال خدمت خودم در دانشگاه آزاد اسلامی یزد با ۷ رئیس مختلف کار کردم و در یک سالی که در خدمت دکتر امراللهی هستم از محضر این استاد حظ و بهره بردم.

وی ادامه داد: امشب در حضور مرد هسته‌ای ایران دکتر رضا امراللهی و پدر فولاد ایران دکتر صادق آذر از وجود این دو استاد بهره بردیم و امیدوارم برای دانشجویان و پژوهشگران ما الگو باشند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد هم به ارائه گزارش اجمالی از فعالیت‌ها، دستاورد‌ها و عملکرد یک ساله حوزه پژوهشی دانشگاه پرداخت و گفت: ان‌شاءالله که توانسته باشیم در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی در حرکت باشیم.

دکتر محمد میرجلیلی در بیان دستاوردهای پژوهشی این واحد گفت: از جمله اقدامات انجام شده مربوط به طرح‌های پژوهشی، برگزاری همایش‌ها و سخنرانی‌ها، افتخارات انجمن‌های علمی و هنری دانشگاه، اقدامات و فعالیت‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یزد اعم از برگزاری کارگاه‌ها، سیمینار‌ها و مسابقات، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، ارتباط با صنعت و دانشگاه و عقد تفاهم نامه و قراردادهای همکاری با مراکز صنعتی و تعداد مقالات ارائه و چاپ شده در مجلات معتبر داخلی و خارجی و همایش‌ها و…. است.

در پایان از پژوهشگران و استادان بر‌تر پژوهشی با اهدا لوح تقدیر و جوایز از آنها قدردانی شد.

در این مراسم از دکتر معصومه طباطبایی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به عنوان پژوهشگران بر‌تر استان یزد نیز تجلیل شد.

آنا

بخش نظردهی بسته شده است..