عملیات اجرایی زیرگذر میدان آیت‌الله خاتمی یزد

no-thumbs

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یزد خواستار تلاش مضاعف شهرداری برای شروع عملیات اجرایی زیرگذر میدان آیت‌الله خاتمی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) «محمد فقیه‌خراسانی» در آخرین جلسه شورای شهر همچنین تکمیل طرح باغ بزرگ شهر با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با دفتر فنی استانداری را مورد تاکید قرار داد. وی همچنین ضرورت تامین پارکینگ بیمارستان جدید فرخی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، ساماندهی میدان میوه و تره بار مرکزی و تعیین تکلیف کشتارگاه صنعتی با توجه به راه‌اندازی سالن تک کشی را یادآور شد.
دیگر عضو شورای شهر یزد هم در این جلسه خواستار پیگیری شهرداری برای اجرای طرح‌های میادین مهدیه و معلم و مسقف کردن این میدان‌ها برای روان‌سازی و کاهش ترافیک فعلی شد.
«امیرحسین رادمنش» همچنین بر ضرورت بهبود وضعیت درآمد شهرداری برای محقق شدن بودجه، تعیین تکلیف کشتارگاه صنعتی، ساماندهی وضعیت میدان مرکزی میوه و تره‌بار و اجرای طرح میدان امیرچخماق تاکید کرد.وی در ادامه پیشنهاد  کرد مسئولان متولی درمان استان با توجه به تبدیل شدن استان به قطب درمان بیماران غیربومی، برای تخصیص بودجه بهداشتی درمانی استان‌های مزبور به استان یزد، پیگیری‌های لازم را به عمل آورند.
«مهدی کاشفی‌زاده» یکی دیگر از اعضای شورای شهر یزد با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌، خواهان به کارگیری نیروهای باتجربه و متخصص به ویژه برای تغییر و تحول در حوزه مالی شهرداری یزد شد.
«وحیدرضا خباززاده» سخنگوی شورای شهر یزد هم در این جلسه با توجه به اوضاع نابسامان کشتارگاه صنعتی و راه‌اندازی سالن تک کشی، خواهان تشکیل جلسه با حضور مسئولان استان برای حل و فصل و ساماندهی این کشتارگاه شد. وی در ادامه ازشهرداری خواست با توجه به تغییر روش حسابداری از سیستم نقدی به تعهدی از کارکنان متخصص در حوزه مالی بهره بگیرد. این عضو شورای شهر تاکید کرد: شهرداری باید بودجه سال آینده را با تمام موارد و آیتم‌های مهم پیش‌بینی شده راس موعد مقرر برای بررسی به شورای شهر ارسال کند. دیگر عضو شورای شهر یزد هم در این جلسه خواستار به کارگیری نیروهای متعهد و دلسوز در آزمون استخدامی جدید شهرداری شد.
حجت‌الاسلام «حمیدرضا مطهریان» همچنین از شهرداری خواست برای نصب هرگونه نماد شهری هماهنگی‌های لازم را باشورا به عمل آورد. شهردار یزد هم در این جلسه توضیحات کامل و جامع را درباره چگونگی استخدام افراد متعهد و کارآمد برای اعضای شورای شهر ارائه کرد.
«محمدرضا عظیمی‌زاده» همچنین از پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات برگزارشده با مسئولان شهرداری برای تحقق بودجه سال جاری و تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی سال آینده گزارش داد. در ادامه جلسه با توجه به درخواست جمعی از میدان‌داران و بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار درباره بعضی از مسائل و مشکلات این میدان، موضوع برای بررسی بیشتر به کمیسیون خدمات شهری ارجاع شد.
اعضای شورای شهر در ادامه این جلسه با پیشنهاد شهرداری مبنی بر راه‌اندازی «مرکز پیشگیری و کنترل خشم» مخالفت کردند. در نهایت با توجه به بررسی‌های کمیسیون فرهنگی شورا و پیشنهاد بودجه ۶۰۰ میلیون ریالی در بودجه سال آینده، این پیشنهاد به تصویب اعضای شورای شهر نرسید.

همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..