طی یاداشتی عنوان شد:

درخواست فرزند دکتر عارف از اصلاح طلبان یزدی

حمید رضا عارف یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه یزد و اشکذر طی یادداشتی دریکی از گروههای شبکه اجتماعی خواستار همفکری و به کارگیری ظرفیت و توان و دانش موجود به منظور طراحی برنامه ای جامع برای تعیین مسیر حرکت استان یزد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) وی در این یادداشت با تاکید بر شعار  شعار «یکی برای همه، همه برای یکی» فارغ از این که کدام یک از نامزدها حایز افتخار اعتماد مردم می شوند  و فارغ از مسایل سیاسی و جهت گیریهای ایدئولوژیک خواستار کمک فکری ، تحلیلی و محتوایی به نامزدها به عنوان مشاوران افتخاری شد.
متن کامل یادداشت حمید رضا عارف بدین شرح است:

«سلام خدمت تمامی دوستان این گروه
با توجه به دغدغه مندی تمامی اعضای این گروه نسبت به مسایل و مشکلات استان خودمون یزد که قطعا از مسایل ملی و حتی بین المللی جدا نیست،به عنوان یکی از افرادی که با احساس وظیفه نسبت به مردم و شهر و استان و کشورم در عین اعتقاد به توانمندی های کسب شده در سالیان گذشته که قطعا با هزینه های مختلفی برای میهنمان ،چه در زمینه تحصیلات، کسب تجربه کاری و استفاده از منابع و امکانات کشور همراه بوده و بنابر این وظیفه داریم اکنون به ادای دین بپردازیم، اعلام آمادگی پذیرش نمایندگی مردم مومن،ملی گرا و سختکوش و پرتلاش (چه برادران و خواهران مسلمانان و چه برادران و خواهران زرتشتی و سایر اقلیتها) را کرده ایم ،چند تقاضا و خواهش جدی دارم:

۱) به شعار «یکی برای همه،همه برای یکی» قلبا معتقدم و درخواست صادقانه من این است که همه شما به عنوان مشاوران افتخاری  کاندیداهایی که ثبت نام نموده اند، کمک فکری ، تحلیلی و محتوایی خود را دریغ نفرمایید.
مهم نیست که این کاندیداها کدامیک حائز افتخار اعتماد مردم می شوند و از کدام گروه سیاسی هستند. اصلاح طلب و اصولگرا امروز باید فقط و فقط دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند و چه مشاوری بهتر از خود مردم برای نماینده مردم؟!

۲) امروز تا پیش از تایید صلاحیتها بهترین زمان برای طراحی یک برنامه جامع و مسیر حرکت برای یزد و استان یزد است.
اطمینان دارم ظرفیت و توان و دانش موجود در این گروه می تواند به تمام کاندیداهای فعلی که هنوز نمی دانند تایید می شوند یا خیر بدون هیچ دغدغه ای برای طراحی این برنامه کمک نماید.
بازهم اطمینان دارم که این برنامه فارغ از مسایل سیاسی و جهت گیریهای ایدئولوژیک بین همه کاندیداها تا ۹۰ درصد اشتراک محتوی و تاکتیک خواهد داشت (البته با رعایت محدوده اختیارات و وظایف نمایندگی مجلس)

۳) و در نهایت خواهش می کنم دوستان گروه یک کمیته ۵ نفره رابط با کاندیدها را به صورت یک رای گیری خیلی ساده و شاید حتی پیشنهادی خود افراد، تشکیل دهند و این کمیته مسئول ارتباط با کاندیداها و ارائه جمع بندی ها و نظرات به آنها باشد.

با تشکر از حوصله ای که در خواندن موارد فوق داشتید.
ارادتمند؛حمیدرضا عارف
 

بخش نظردهی بسته شده است..