کشف ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۰ کیلو تریاک و حشیش در این استان کشف و ضبط کردند.

سردار ایرج کاکاوند افزود:روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی، هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل خودروهای عبوری، یکدستگاه کامیون که از کرمان عازم تهران بود مورد بازرسی قرار دادند.
کاکاوند اضافه کرد: ماموران پلیس در بازرسی از این کامیون، ۳۰۲کیلو تریاک و ۱۱ کیلو حشیش را به صورت جاساز از داخل محموله کامیون که بار موز بود کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.
وی در ادامه ضمن اشاره به برنامه ریزی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در خصوص دستگیری عاملان تهیه و توزیع موادمخدر، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با تشکیل تیم های عملیاتی و با انجام کار اطلاعاتی، چندین نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع موادمخدر در شهر یزد را شناسایی کردند.
کاکاوند با اشاره به سه عملیات جداگانه توسط ماموران پلیس ایناستان گفت: در این عملیات ها، ۶۷ کیلو موادمخدر شامل ۴۶ کیلو تریاک و ۲۱ کیلو حشیش کشف و چهار تن از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه ضمن تاکید بر اولویت پلیس استان در برخورد با عاملان ناامنی و به خصوص سوداگران مرگ، افزود: همکاری شهروندان با پلیس در برخورد با جرایم و شناسایی افراد تبهکار جامعه، نقش مهمی در ارتقاء امنیت و احساس امنیت جامعه، دارد.

منبع: ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..