استان یزد در هفته ای که گذشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) سفر موسوی لاری به یزد، برگزاری مسابقات کشوری رنکینگ، کنفرانس ملی جوش و بازرسی، سخنان رئیس جهاد دانشگاهی و سفر معاون وزیر راه، اهم خبرهای هفته گذشته استان یزد است.

عبدالواحد موسوی لاری گفت : باید قبول کنیم که دو جریان اصلی در کشور در روش ها و برنامه ها تفاوت دارند و نه در اهداف، چون همه بدنبال تعالی جامعه بر اساس قانون اساسی و ارزش ها هستند و فعالیت می کنند.

حجت الاسلام عبدالواحد موسوی لاری در جمع دانشگاهیان یزد در خصوص انتخابات پیش رو در کشور اظهار کرد: اجرای دقیق قانون توسط عوامل اجرایی و نظارتی موجب حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای می شود.
***
سومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان ایران گرامیداشت شادروان جمال مسعودی در یزد برگزار شد .
این مسابقات با حضور ۱۰۳ ورزشکار از استان های مختلف کشور به مدت دو روز در سالن دانشگاه یزد پیگیری شد .
***
شانزدهمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و پنجمین کنفرانس ملی آزمایش های غیرمخرب بعد از دو روز در تالار دکتر جلیل شاهی دانشگاه یزد پایان یافت.
***
رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه گفتمان مورد نیاز کشور در برهه کنونی پیشرفت است گفت: کشور زمانی به اهداف توسعه ای و پیشرفت دست خواهد یافت که زمینه شکوفایی استعدادهای آحاد جامعه فراهم شود.
سید حمیدرضا طیبی در هفتاد و ششمین گردهمایی معاونان فرهنگی واحدهای جهادداشگاهی سراسر کشور در یزد اظهار کرد: کشورمان با توجه به تحریم های اقتصادی با مشکلات تعددی مواجه و بدنبال آن دچار افول اخلاق و عدالت در جامعه شد است.
***
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حفظ و نگهداری و ارتقاء ایمنی راهها اصل واجبی است که باید اولویت ادارات کل راه و شهرسازی استانها باشد.
داوود کشاورزیان در آیین معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان یزد افزود: در مجموعه این وزارتخانه چند وظیفه برای مدیران کل دیده شده که یکی نگهداری راهها به عنوان سرمایه ملی و دیگری ارتقاء ایمنی راههاست که حفظ و نگهداری و ارتقاء ایمنی آن را مهمتر تلقی می کنیم.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..