امام جمعه یزد:شورای نگهبان مر قانون را رعایت کند

no-thumbs

امام جمعه موقت یزد گفت: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدهای دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی بدون توجه به مخالفتها مر قانون را رعایت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یزد افزود: از کسانی که با احساس مسئولیت ثبت نام کرده اند تشکر می کنیم و از شورای نگهبان می خواهیم در تایید صلاحیتها صلابت و شجاعت را بدون واهمه داشته باشد.
وی اضافه کرد: ما نمازگزاران جمعه تاکید می کنیم افرادی که در فتنه ۸۸ به انقلاب، اسلام و ولایت خیانت کردند نباید در این دو مجلس راهی داشته باشند.
خطیب جمعه یزد با اشاره به سالروز نهم دی گفت: ضمن گرامیداشت این روز با ولایت فقیه عادل، عامل، مدیر، مدبر و شجاع تجدید بیعت کرده و خداوند را بابت این نعمت شکر می کنیم.
وی در ادامه خطبه ها با محکوم کردن جنایت در نیجریه اظهار کرد: ارتش نیجریه با این جنایت وحشیانه در کشتار شیعیان مظلوم، زخمی کردن شیخ زکزاکی و تخریب حسینیه آنها روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است.
حجت الاسلام آیت اللهی افزود: عجیب در اینجا سکوت مدعیان حقوق بشر و دفاع آنها از این جنایتکاران است در حالی که اگر یک قاچاقچی در جایی به اعدام محکوم شود دنیا را به هم می ریزند.
وی با تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اسلام (ص) افزود: حضرت محمد در آیه مودت تنها اجرش را از مسلمان مودت و محبت اهل بیت عنوان فرموده و علی(ع)، فاطمه (س) و اولادشان را ذوالقربا و نزدیکانش معرفی کرده اند.
خطیب جمعه یزد در پایان با اشاره به پنجم دی سالروز استقرار سپاه حفاظت در فرودگاهها به فرمان حضرت امام در سال ۶۳ یادآور شد: از زحمات این عزیزان که همیشه ناشناخته هستند تشکر می کنیم.
در پایان اقامه نماز پرصلابت جمعه عده ای از نمازگزاران به خاطر نزول رحمت الهی که از شب گذشته در شهر یزد آغاز شده نماز شکر باران خواندند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..