اصلاح‌طلبان یار نظام و مسئولان نظام هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، تأکید کرد: ما اصلاح‌طلبان یار نظام، مسئولان نظام و مملکت هستیم، رقیب آنها نیستیم. از اول با هم شروع کردیم.

حجت‌الاسلام محسن رهامی در همایش هم‌اندیشی اصلاح‌طلبان در کانون توحید تهران برگزار شد، گفت: ما در مقابل معضلات نقد نمی‌کنیم که چرا افرادی که در ایران بوده‌اند رفته‌اند، هر کس تکلیف خودش را می‌داند. ما حتی به کسانی نقد نمی‌کنیم که انزوای سیاسی را انتخاب کرده‌اند، تکلیف این افراد با خودشان است.
وی افزود: ما دسته‌ای هستیم که دلمان برای کشور می‌سوزد، ما به آیین نظام و کشور اعتقاد داریم و احترام می‌گذاریم. ما هیچ نگرانی از هیچ‌کس نداریم. انتخابات با ملت است. ما دموکراسی داریم.
رهامی با مقایسه میان آنچه بعد از هشت سال دولت احمدی‌نژاد در کشور حاصل شده با آنچه در دولت میرحسین موسوی به دست آمد، گفت: اگر بخواهیم قیاس کنیم، اقتصاد مملکتی که امروز داریم با اقتصادی که زمان میرحسین موسوی بود، کدام بهتر بود؟
وی درباره واژه رایزنی و تعامل گفت: منظور ما از رایزنی و تعامل هم درون اصلاحات است و هم بیرون از دایره اصلاحات. تعامل در درون اصلاح‌طلبان یعنی معاون اول دولت اصلاحات فضا را برای دکتر روحانی خوب دید و کناره‌گیری کرد. این تعامل، هم‌فکری و ارزش‌هایی است که مورد تأیید ماست.
رهامی همچنین تأکید کرد: جا دارد اسامی آقایان کروبی و موسوی را درباره این تعامل و هم‌فکری بیاورم.
این استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: ما دوست داریم کار کنیم و این مدل از تعامل را هم در میان خودمان می‌خواهیم و هم بیرون از اصلاحات؛ اصلاحات نه تنها در ایران تمام نمی‌شود بلکه در خیلی از جاها نیز اصلاحات وجود دارد.
رهامی گفت: ما مصالح و منافع ملی را بر منافع و مصالح اصلاحات ترجیح می‌دهیم. ما هم به اندازه دیگران دلمان برای این کشور می‌سوزد،‌ به اندازه اصولگرایان اصیلی که دلشان برای کشور می‌سوزد. تلاش ما این است در این دو ماه فضایی از همکاری و آرامش سیاسی و اجتماعی ایجاد کنیم.
وی تأکید کرد: اگر ما فضای سیاسی امنیتی به وجود بیاید، همگی‌ ما ضرر خواهیم کرد. باید همه دست به دست هم بدهیم و یک انتخابات پرشکوه و زیبا داشته باشیم.
دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، با تأکید بر اینکه «انتخابات یک فرصت است نه یک تهدید»، در پایان خاطرنشان کرد: در این فضا می‌توان مجلس قوی، کارشناس و مجلس نخبگان صالح را ایجاد کرد. می‌توانیم الگوی سال ۹۲ را پیش ببریم تا گره‌ای از گره‌های جامعه را باز کنیم.روز نو

بخش نظردهی بسته شده است..