کشف بیش از ۲۸ تن انواع مواد مخدر در یزد

no-thumbs

جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه‌های مشارکت عمومی در راستای مبارزه با شیوع مواد مخدر، از کشف بیش از ۲۸ تن انواع مواد مخدر در یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،محمدحسین ستوده‌نیا در نشست تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد با بیان اینکه فرمانده انتظامی استان یزد برخورد جدی با قاچاق انواع مخدر را در دستور کار جدی خود قرار داده است، اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی به منظور پیشگیری از شیوع انواع جرم در استان یزد ضروری است.

جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: با توجه به اهمیت فعالیت فرماندهی انتظامی استان یزد، در ۹ ماه امسال ۲۸ تن و ۲۳۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سراسر استان یزد کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با اشاره به اهمیت رشد ۸۶ درصدی کشف انواع مواد مخدر، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته افزود: از ابتدا تا پایان آذرماه امسال ۸۸ طرح انتظامی و امنیتی توسط فرمانده انتظامی استان یزد اجرا شده است.

ستوده‌نیا اجرای ۴۳ طرح عملیاتی در محوره‌های مواصلاتی استان، کشف بیش از ۸ تن انواع مواد مخدر و دستگیری ۶۱۹ قاچاقچی مواد مخدر در طرح‌های محورهای مواصلاتی را از جمله اقدامات انجام شده در استان یزد عنوان کرد.

وی اجرای ۴۲ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده در استان یزد، دستگیری بیش از ۱‌هزار نفر و کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم انواع مخدر را از دیگر دستاوردهای نیروی انتظامی یزد در اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده دانست.

جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر استان یزد اجرای طرح ارتقای امنیت‌اجتماعی با رویکرد اجرای فصلی را، از دیگر اقدامات فرماندهی انتظامی استان یزد دانست و بیان کرد: در این طرح ۱۳۸‌نفر دستگیر و بیش از ۱۰۰ کیلو‌گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی کمپ‌های نگهداری و ترک‌اعتیاد استان یزد، تصریح کرد: ۱۷۰‌نفر در کمپ‌های ترک اعتیاد استان یزد در حال درمان هستند.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..