تجلیل از رییس اسبق سازمان انرژی اتمی در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مراسم بزرگداشت و تجلیل از مقام علمی دکتر رضا امر اللهی و پژوهشگران و محققان برتر دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می شود.

دکتر محمد میر جلیلی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزدگفت: بزرگداشت و تجلیل از عالم عامل و تلاشگر عرصه های علمی و هسته‌ای کشور و رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی و استاد دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دکتر رضا امراللهی و پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی، مدیران، دانشجویان و پژوهشگران برگزار می شود.

وی ادامه داد: تقدیر از پژوهشگران، مخترعان و مبتکران برتر این واحد دانشگاهی شامگاه شنبه پنجم دیماه ۹۴ با حضور معاونان و اعضای هیات علمی، اعضای انجمن ها، اعضای تیم های دانشجویی و تعدادی از مدیران صنایع استان در سالن آمفی تئاتر ساختمان تحصیلات تکمیلی دکتر سلطانی برگزار می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد افزود: در این همایش با اهدای لوح و جوایز از پژوهشگران و استادان برتر پژوهشی، کارمند پژوهشگر و دانشجوی پژوهشگر برتر، مخترع برتر، همچنین از اعضای برتر تیم های دانشجویی و باشگاه پژوهشگران جوان تقدیر خواهد شد.

دکتر میرجلیلی تصریح کرد: در این مراسم دستاوردها و فعالیت های پژوهشی و کار آفرینی و عملکرد یکساله این حوزه تبیین و به سمع و نظر حاضران خواهد رسید.
آنا

بخش نظردهی بسته شده است..