کاندیدا‌ی مجلس در یزد به ۷۴ نفر رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) دیروز مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی ۲۱ نفر به ستادهای انتخاباتی استان یزد مراجعه کردند تا آمار مجموع ثبت‌نام شدگان به ۷۴ نفر برسد.

دیروزآخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت در رقابت انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری بود و در یزد ۶ نفر برای شرکت در این رقابت ثبت‌نام کردند که در مجموع آمار داوطلبان خبرگان رهبری از یزد به ۱۱ نفر رسید.

همچنین در حالی که دو روز بیشتر به پایان مهلت ثبت‌نام در رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است، امروز در مجموع ۲۱ نفر به ستادهای انتخاباتی مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کردند.

در حوزه انتخابیه یزد شامل شهرستان‌های یزد و اشکذر، تا دیروز ۲۴ نفر ثبت‌نام کرده بودند که امروز با مراجعه ۹ نفر دیگر و تکمیل ثبت‌نام آنها، آمار داوطلبان این حوزه به ۳۳ نفر رسید.

در حوزه انتخابیه تفت شامل شهرستان‌های تفت و میبد نیز تا روز گذشته هفت نفر اقدام به ثبت‌نام کرده بودند که امروز با مراجعه هشت نفر دیگر، آمار ثبت‌نام شدگان این حوزه انتخابیه به ۱۵ نفر رسید.

در حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز تا روز گذشته ۲۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند اما امروز هیچ مراجعه‌ای برای ثبت‌نام در این حوزه انجام نشد بنابراین آمار ثبت‌نام‌های حوزه انتخابیه مهریز همچنان ۲۰ نفر است.

در حوزه انتخابیه اردکان نیز که در سه روز اول اقدامی برای ثبت‌نام نشده بود، آمار ثبت‌نامی‌ها در روز گذشته به دو نفر رسید که امروز با مراجعه و ثبت‌نام چهار نفر دیگر، آمار داوطلبان شرکت از این حوزه انتخابیه به ۶ نفر رسید.

در میان ثبت‌نام شدگان در حوزه‌های انتخابیه استان یزد، چهره‌های شاخصی نیز به چشم می‌خورند اما هنوز هیچ‌یک از نمایندگان فعلی مجلس از استان یزد به رغم اعلام قبلی برای حضور در رقابت انتخاباتی، اقدام به ثبت‌نام نکرده‌اند.

در میان ثبت‌نام کنندگان نام پنج زن نیز به چشم می‌خورد که همه آنها از حوزه انتخابیه یزد وارد این رقابت انتخاباتی شده‌اند.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..