انتصابات جدید در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مراسم تکریم و معارفه معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور جمعی از مسئولان و اعضای هیات رئیسه این دانشگاه برگزار شد.

دکتر سید علی آقا میرجلیلی معاون سابق دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در این جلسه از تلاش‌های دکتر اسلامی قدردانی کرد و گفت: برپایی ۲ بازارچه و کار تعمیرات خوابگاه‌های دانشجویی انجام و ساماندهی شد و آخرین فعالیت، صدور کارت هوشمند ویژه بود.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز در سخنرانی خود گفت: امام صادق (ع) فرموده کسی که سعی و تلاش کند تا گرفتاری مردم را بر طرف کند مثل کسی است که سعی بین صفا و مروه انجام می‌دهد. امیدوارم با توکل برخدا و یاری او بتوانیم در حوزه مسئولیت موفق باشیم.

حجت الاسلام دکتر کمال خواجه‌پور افزود: کسی که به خلق خدا خدمت می‌کند مثل کسی است که در خون خودش می‌غلتد و خدمت به خلق خدا خیلی ثواب دارد. حوزه فرهنگی نه به شخص متکی است و نه می‌تواند باشد و واقعا همت همگانی می‌خواهد و اکنون که حوزه فرهنگی و دانشجویی با هم ادغام شده کار برای ما سخت‌تر شده و همه دغدغه‌های ما باید دانشجو و محوریت دانشجو باشد.

محمدرضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد هم گفت: معارفه آقای دکتر خواجه‌پور در نتیجه ادغام معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی را تبریک می‌گویم و از خدمات دکتر سید علی آقا میرجلیلی تشکر و قدردانی می‌کنم.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر سید علی آقا میرجلیلی معاون سابق دانشجویی با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

تودیع و معارفه رئیس جدید دانشکده هنر و معماری واحد یزد

همچنین مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشکده هنر و معماری واحد یزد برگزار شد.

در این جلسه دکتر علی نظری رئیس پیشین دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: در یک سال اخیر که مسئولیت دانشکده هنر در دست من بود با توجه به ظرافت‌های خاصی که این دانشکده دارد با همکاری و همراهی همکاران تلاش‌هایی در زمینه نظم و بهبود دانشکده انجام شد ودر همین جا از همه همکاران که به من کمک کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

دکتر ابوافضل داودی رئیس جدید دانشکده هنر و معماری هم گفت: ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم دانشکده فعال‌تر از گذشته فعالیت کرده و از زحمات و تلاش‌های دکتر اسلامی کمال تشکر را دارم.

رئیس واحد یزد از زحمات و تلاش دکتر نظری طی این مدت قدردانی و برای دکتر داودی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

آنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..