جشنواره موسیقی کویرنشینان در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از انتشار فراخوان جشنواره موسیقی کویرنشینان در این استان خبر داد.

علی غیاثی ندوشن اظهار داشت: جشنواره موسیقی کویرنشینان با هدف پاسداشت قرنها تلاش مردمان صبور خطه کویر در حفظ حیات و یادآور همراهی و همدلی هنرمندان پرتلاش موسیقی یزد، با فرازهای درخشان تاریخ معاصر کشور برگزار می شود.

وی بیان کرد: دبیرخانه جشنواره موسیقی کویرنشینان، شرایط شرکت در این جشنواره را در دو بخش رقابتی و جنبی در شاخه‌های گروه نوازی، آهنگسازی و پژوهش موسیقی ایرانی از بخش رقابتی و شاخه شادمانه‌های مذهبی شامل ذکرخوانی، پامنبری، منقبت خوانی و موسیقی زورخانه ای از بخش جنبی اعلام کرده است.

غیاثی ندوشن خاطرنشان کرد: این جشنواره قرار است در روزهای ۱۸ تا ۲۰ بهمن ماه جاری در یزد برگزار شود.

وی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۶۳۲۴۷۱۱ داخلی ۲۰۷ تماس حاصل کنند.

مدیرکل ارشاد استان یزد یادآور شد: همه اطلاعات مربوط به جشنواره در پایگاه رسمی آن به نشانی www.yazdfarhang.gov.ir  اعلام خواهد شد.

غیاثی ندوشن خاطرنشان کرد: اطلاعات این جشنواره همچنین در پایگاه یاد شده قابل دسترسی است و فراخوان جشنواره نیز در آن به صورت کامل منتشر شده است.

منبع: مهر

بخش نظردهی بسته شده است..