رده رشوه‌ی ۳۰ میلیونی توسط مامور کلانتری یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل و رد رشوه مامور وظیفه‌شناس کلانتری ۱۲ قائم شهرستان یزد، خبر داد.


 سرهنگ "محمداعتمادی‌نسب" درباره این خبر گفت: با توجه به دریافت خبرهایی مبنی بر فعالیت دو نفر از موادفروشان حرفه‌ای، در یکی از محله‌های شهر یزد، بررسی موضوع به ماموران انتظامی سپرده شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با هماهنگی مقامات قضایی، تحقیقات لازم را در این خصوص آغاز کرده و با تلاش گسترده و شبانه روزی خود متوجه شدند، این دو قاچاقچی که پدر و پسر هستند، در امر توزیع گسترده هروئین، فعالیت دارند.

اعتمادی‌نسب گفت: ماموران پلیس با برنامه‌ریزی و رعایت نکات پلیسی در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه آنها شده و دو قاچاقچی را هنگام فروش مواد مخدر، دستگیر کردند.

وی افزود: پدر و پسر قاچاقچی به خیال خام و باطل خود و برای رهایی از چنگال قانون، مبلغ ۳۰ میلیون ریال وجه نقد را به عنوان رشوه به مامور پلیس تحویل می‌دهند که مامور وظیفه‌شناس در کمال پاکی و صداقت، وجه مورد نظر را صورتجلسه و متهمان را به کلانتری، انتقال می‌دهد.

 رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان با بیان این که متهمان با دستور قاضی پرونده به دلیل پرداخت رشوه و فروش موادمخدر روانه زندان شدند، تصریح کرد: ماموران پلیس یزد در راه مبارزه با عاملان ناامنی و بی‌ثباتی در جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و به هیچ عنوان تسلیم نیات شوم و فریبکارانه تبهکاران نیز نخواهند شد.
 

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..