آخرین خبر ثبت‌نام کاندیداها در یزد:

آمار کاندیداهای مجلس در یزد ۲۹ نفر شد/رقبای خبرگان به میدان آمدند

امروز ستادهای انتخاباتی استان یزد روزهای پر رفت و آمدتری نسبت به قبل داشتند به نحوی که امروز ۱۵ نفر برای مجلس شورای اسلامی و چهار نفر برای مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) امروز با ثبت نام ۱۵ نفر دیگر در حوزه های انتخابیه استان یزد برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، شمار داوطلبان شرکت در این رقابت انتخاباتی در استان به ۲۹ نفر رسید.

تا دیروز، ۱۴ نفر در سه حوزه انتخابیه شرکت کردند و امروز ۱۵ نفر دیگر نیز از سه حوزه انتخابیه ثبت نام کردند و هنوز  از حوزه انتخابیه اردکان فردی برای ثبت نام به ستاد انتخاباتی این شهرستان مراجعه نکرده است.

از میان مراجعان امروز به ستادهای انتخاباتی، سه نفر برای حوزه انتخابیه مهریز، ۹ نفر برای حوزه انتخابیه یزد و سه نفر برای حوزه انتخابیه تفت ثبت نام شدند.

با این حساب هم اکنون ثبت نام ۱۱ نفر از حوزه انتخابیه مهریز شامل پنج شهرستان، پنج نفر از حوزه انتخابیه تفت شلمل دو شهرستان و ۱۳ نفر از حوزه انتخابیه یزد شامل دو شهرستان، تکمیل شده است.

امروز همچنین چهار نفر برای شرکت در رقابت انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری از استان یزد برای ثبت نام به ستاد انتخابات یزد مراجعه کردند و ثبت نام شدند.

استان یزد یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری و چهار نماینده برای ۱۰ شهرستان در مجلس شورای اسلامی خواهد داشت.مهر

بخش نظردهی بسته شده است..