ویژه انتخابات

استقبال جمعی از اصلاح طلبان و مردم یزد از شایعه کاندیداتوری فرزند دکتر عارف

جمعی از اصلاح طلبان و اقشار مختلف مردم از شایعه کاندیداتوری و حضور فرزند دکتر عارف در انتخابات مجلس از حوزه یزد و اشکذر استقبال کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از تابناک یزد، به دنبال حضور فرزند ارشد دکتر محمدرضا عارف به همراه مادرش، دکتر مروج در هنگام ثبت نام دکتر عارف و نیز قطعی شدن عدم ثبت نام همسر دکتر عارف به عنوان کاندیدا از حوزه انتخابیه یزد،شایعاتی مبنی بر احتمال حضور حمیدرضا عارففرزند وی در برخی محافل به گوش می رسد.
این در حالی است که چندی پیش نیز جمعی از اصلاح طلبان یزدی و همچنین اقشار مختلف مردم، از حمیدرضا عارف برای کاندیداتوری از حوزه یزد و اشکذر دعوت کرده بودند.
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی از دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا و دانشجوی دکتری روابط بین الملل در دانشگاه فلوریدا میباشد.
حمیدرضا عارف که همواره از او به عنوان یکی از مشاوران اصلی دکتر عارف یاد میشود احتمالا از حوزه انتخابیه یزد که زادگاه والدین و اجدادش میباشد کاندیدا خواهد شد.
قطعا حضور وی از این حوزه انتخابیه با توجه به خوشنامی خانوادگی از هر دو طرف پدری و مادری در شهرستان یزد و نیز سطح تحصیلات و تجربیات اقتصادی و اجتماعی وی میتواند به غنای رقابت انتخاباتی در این حوزه مهم انتخاباتی بیافزاید.

بخش نظردهی بسته شده است..