دیدار بیرون از خانه‌ آرمان اردکان در ورامین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) نماینده والیبال استان یزد در هفته نخست بازی‌های دور برگشت لیگ برتر کشور در دیداری بیرون از خانه مقابل تیم متین ورامین صف آرایی می‏‏کند.


فردا چهارشنبه دوم دی‌ماه دیدارهای دور برگشت بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‏‏های برتر ایران، یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف آغاز خواهد شد.

تیم آرمان ورزشی اردکان نماینده والیبال استان یزد در اولین بازی برگشت خود در این هفته باید از ساعت ۱۷ در سالن شهید گل عباسی ورامین به مصاف تیم متین این شهر برود.

آرمان اردکان که در دیدار رفت مقابل این تیم حریف را با نتیجه سه بر دو شکست داده است، در حالی به مصاف متین در دور برگشت می‌رود که تا پایان دور رفت با کسب ۱۳ امتیاز در مکان هشتم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد.

این بازی را حمید راهجردیان و مهرداد شوشتری سوت خواهند زد و شهباز صدری ناظر داوری دیدار خواهد بود.

در دیگر بازی‌های هفته‌ی دوازدهم از ساعت ۱۵؛ سایپا تهران در خانه والیبال تهران به مصاف شهرداری تبریز می‌رود و در همین محل از ساعت ۱۷ دیدار دو تیم بانک سرمایه و شهرداری ارومیه برگزار خواهد شد.

آلومینیوم المهدی هرمزگان در شهر خود میزبان پیکان تهران است، ثامن الحجج خراسان در سالن مهران مشهد مقابل بازرگانی جواهری گنبد صف‌ارایی می‌کند و کاله مازندران در زاهدان با گوهر کویر این شهر بازی می‌کند.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..