۷۰درصد تخلفات بازار یزد گرانفروشی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد با بیان این که قریب به ۷۰ درصد گزارشات مربوط به تخلفات حوزه کالا و خدمات مربوط به عدم درج قیمت و گران‌فروشی است، به فعالان اصناف استان هشدار داد که تعزیرات حکومتی در این زمینه برخورد قانونی و قاطع با متخلفان بازار خواهد داشت.

"غریب بیژن‌نیا" ضمن بیان این مطلب، به صلاحیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی اشاره و تصریح کرد: رسیدگی به تخلفات اقتصادی کالا و خدمات، بهداشت و دارو و درمان و قاچاق کالا و ارز در حوزه صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی است.

وی افزود: مردم می‌توانند هرگونه تخلفات در حوزه کالا و خدمات را با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت،معدن و تجارت و سامانه کشوری۳۰۰۰۹۶۵۱ تعزیرات حکومتی طرح گزارش و شکایت کرده تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود.

بیژن‌نیا با اشاره به برخورد تعزیرات با تخلفات حوزه قاچاق کالا و ارز، از کشف محموله ۱۲ تنی انواع پوشاک، کفش، ادکلن، وسایل‌برقی، قطعات و لوازم جانبی موبایل، انواع شیرآلات و غیره خارجی قاچاق از یک دستگاه کامیون در بافق خبر داد که متهمان آن با توجه به ارزش ریالی تخلف، هم‌اکنون با قرار مبلغ بالغ بر یک میلیارد ریال آزاد شده و پرونده‌ی آنها در حال رسیدگی است.

وی به کشف و ضبط انواع خانگی خارجی قاچاق توسط مأمورین پلیس آگاهی یزد، اشاره و عنوان کرد: پس از کشف این محموله خارجی قاچاق، پرونده‌ی این تخلف در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یزد مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گفته‌ی این مقام مسئول، عاملان این تخلف نظر به عدم ارائه مجوز ورود این کالاها، برابر قانون علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه، به پرداخت جزای نقدی به مبلغ بیش از ۱۴۹میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..