مشاور امور بانوان فرماندار یزد:

زنان نقش مهمی در پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی دارند

مشاور امور بانوان فرماندار یزد گفت: زنان با ایفای درست نقش های خود در جامعه می توانند ضمن پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود نا امید سازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، نشست نمایندگان زن ادارات شهرستان یزد به منظور تشکیل کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری، مشاور امور بانوان فرمانداری یزد، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد.

" خدیجه نجفی " در ابتدای این جلسه با اشاره به اهداف دشمنان و برنامه ریزی آنان برای دست اندازی دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: زنان ایران اسلامی باید با ایفای درست نقش های خود پاسدار ارزشهای انقلاب باشند.

مشاور امور بانوان فرماندار یزد افزود: در حال حاضر دنیای غرب با ادعای مسأله آزادی اجتماعی زنان در پی تحریف هویت واقعی بانوان بوده و در صدد این است تا فرهنگ ملی و شخصیت والای زنان مسلمانان را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحول فکری و روحی بزرگی را در کلیه افراد جامعه به ویژه زنان ایجاد کرد گفت: با شکل گیری انقلاب تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره)، زنان بی هویتی، بی بند و باری و ‌ابتذال رهایی گشته و به سمت عزت خواهی، عفاف و انسانیت سوق داده شدند.

مشاور امور بانوان فرماندار یزد در پایان تشویق و ترغیب زنان و برنامه ریزی مناسب به منظور نقش آفرینی خودجوش آنان در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خواستار شد وبیان داشت: برنامه های مناسب به منظور آشنایی هرچه بیشتر زنان با آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی درعرصه های مختلف تدوین و اجرا می شود.

شایان ذکر است در این جلسه همچنین در خصوص گروه های کاری زیر مجموعه کارگروه زنان و خانواده با عناوین ۱-آموزش و مشاوره خانواده ۲- اشتغال زنان با محوریت تعاونی ها و مراکز کارآفرینی زنان ۳- پیشگیری از آسیب های اجتماعی زنان ۴- زنان و سلامت با محوریت تغذیه،‌ ورزش و پیشگیری از بیماری ها ۵- حقوق کودک و نوجوان ۶- جمعیت با رویکرد فرهنگی در راستای افزایش جمعیت بحث و تبادل نظر شد.

بخش نظردهی بسته شده است..