مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور:

پلی کلینیک فوق تخصصی خاتم الانبیاء یزد الگویی برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور است

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور از ارائه خدمات ویزیت با کیفیت در پلی کلینیک فوق تخصصی خاتم الانبیاء ابراز رضایت کرد.

 در این بازدید که رییس و معاونین درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد دکتر کبیر را همراهی می کردند وی ضمن عیادت از مراجعین از بخش های مختلف این مرکز بازدید نمود.

این مقام مسئول  ضمن اشاره به اقدامات ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بیان داشت:دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد درخصوص ارائه خدمات درمانی با کیفیت به مردم و افزایش دسترسی آنها به پزشکان متخصص و فوق تخصص با ساماندهی و سازماندهی کلینیک های ویژه کارهای خوبی را به انجام رسانیده و مردم از سرگردانی نجات پیدا می کنند.

وی اضافه کرد: استان یزد با ساماندهی کلینیک های ویژه فرصت طلایی ای را شروع کرده و با توجه به اجرای موفق نظام ارجاع و سابقه درخشان این دانشگاه امیدواریم روستاییان نیز از خدمات ویزیت متخصصین بهره مند شوند.

 دکتر کبیر در ادامه افزود: پلی کلینیک فوق تخصصی خاتم الانبیاء یزد الگویی برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور است و مردم استان یزد به علت فرهنگ خاص آموزش پذیری خیلی خوبی که دارند می توانند در بسیاری از زمینه ها الگو باشند.

 وی با اشاره به اجرای پرونده الکترونیک بیماران در این مرکز بیان داشت: گام ارزشمندی در زمینه اجرای پرونده الکترونیک سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برداشته شده است و ما امیدواریم در آینده ای نزدیک با تکمیل این سامانه شاهد اجرای موفق در یزد باشیم.

بخش نظردهی بسته شده است..