کینه‌های ٨٨ و فتنه روزنامه‌های زنجیره‌ای!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) «روزنامه شرق» در خبری با عنوان «اینها کینه‌های ٨٨ و فتنه روزنامه‌های زنجیره‌ای است» به پاسخ مرتضوی به نامه ۵ نماینده مجلس پرداخته است.

 شرق در بخشی از این خبر می نویسد: «مرتضوی با اشاره به اظهارات اخیر یک نماینده مبنی بر اینکه پرونده‌های مرتضوی در زمانی که در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و زمانی که دادستان و قاضی بوده باید رسیدگی شود، گفت: «اینها عقده‌های سیاسی و بغض‌هایی است که از زمان فتنه ٨٨ و فتنه روزنامه‌های زنجیره‌ای به دل دارند که به زبان نمی‌آوردند، اما حالا بیان می‌شود».

دادستان سابق تهران در پاسخ به اینکه گفته شده او با بادیگارد و محافظ وارد دادگاه می‌شود نیز گفت: «این حرف‌ها دروغ است. اصلا کسی نمی‌تواند به صورت مسلح وارد ساختمان دادگاه شود. در هیچ‌کدام از جلسات دادگاه حتی وکیلم همراهم نبود و الان فقط آقای جعفری، آن هم در پرونده تأمین اجتماعی مرا همراهی می‌کند. متأسفانه یک‌سری حرف‌های بی‌ربط هم به دادگاه نسبت می‌دهند مبنی بر اینکه مرتضوی وقت رسیدگی تعیین می‌کند که اینها توهین به رئیس دادگاه و دروغ است».

مدیرعامل پیشین سازمان تأمین اجتماعی همچنین درباره سفر زیارتی اخیر خود به کربلا و انتقادهایی که از سوی برخی افراد و نماینده‌های مجلس شورای اسلامی مطرح‌ شده، گفت: «اتفاقا یکی دیگر از بحث‌ها و سروصداهای اینها به خاطر کربلا‌رفتن ماست. تا زمانی که قسمت نشود و آقا نطلبد کسی در این راه توفیق نمی‌یابد. مسئله دوم اینکه نه ممنوع‌‌الخروج بودم و نه ایراد قانونی داشتم، ضمن اینکه با قاضی پرونده و مسئولان قضائی هماهنگ کردم».

مرتضوی تأکید کرد: «برخلاف اظهارات یکی از نمایندگان، شش ماه ممنوع‌الخروجی من مربوط به شکایت آقای فاضل لاریجانی بوده و هیچ ارتباطی با بحث تأمین اجتماعی و تحقیق و تفحص و مسائلی که دهدشتی مطرح می‌کند نداشته و بعد از شش‌ماه تمدید نشد و رفع ممنوع‌الخروجی شدم. با اینکه می‌دانستم ممنوع‌الخروج نیستم اما به مسئولان قضائی و قاضی پرونده گفتم اگر اشکالی دارد، نروم که آنها نیز اعلام کردند وقتی ممنوع‌الخروج نیستی، اشکالی ندارد. بنابراین در این قضیه از قاضی پرونده و مسئولان دادستانی کل سؤال کردم و تابع قانون بودم».

مرتضوی افزود: «صاحب این زیارت، حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) است و به آنها که به کربلارفتن من ایراد گرفته و برای آن هزینه ایجاد می‌کنند، پاسخ می‌دهد و لازم نیست من به آنها جواب بدهم. هر‌کسی مختصر دین و تقوایی داشته باشد، می‌تواند ببیند که به کربلا رفتم و برگشتم؛ آیا این مسئله این همه جاروجنجال و نطق پیش از دستور دارد؟»

بخش نظردهی بسته شده است..