دبیرستاد انتخابات استان یزد:

هنوز برای مجلس خبرگان در استان کسی ثبت نام نکرده است/ هفت نفر برای انتخابات مجلس نام نویسی کرده اند

دبیرستاد انتخابات استان یزد با ارائه آماری روز سوم نام نویسی نامزده های انتخابات مجلس خبرگان و روز نخست مجلس شورای اسلامی در استان را روز خلوتی لقب داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) سالاری، مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری یزد در گفتگو با تابناک یزد با اعلام اینکه ستادهای انتخابات شهرستانی در سراسر استان بر اساس برنامه فعالیت خود را برای نام نویسی از داوطلبان انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی آغاز کرده اند، گفت در روز اول نام نویسی در سراسر استان فقط هفت نفر ثبت نام کرده اند.
وی افزود: دو نفر با حضور در فرمانداری یزد داوطلب شرکت در انتخابات در حوزه یزد و اشکذر شده اند.
سالاری افزود: پنج نفر نیز در حوزه شهرستان های پنچ گانه یزد با حضور در فرمانداری مهریز ثبت نام کرده اند.
این مقام مسئول افزود: در بین این هفت نفر، چهره های شناخته شده حضور دارند و بعضا نیز چهره ای جدید برای انتخابات اعلام آمادگی کرده اند.
دبیرستاد انتخابات استان یزد در پایان تاکید کرد: با گذشت سه روز هنوز داوطلبی برای انتخابات مجلس خبرگان در استان ثبت نام نکرده است.
به گزارش تابناک یزد آنچه از رصد خبرها بر می آید یکی از دو نفر داوطلب در حوزه یزد و اشکذر، کوچک زاده از کارشناسان استانداری یزد است و پنج نفر در حوزه مهریز نیز آقایان صباغیان بافقی،  شیخ محمودی هراتی، محمد رضا بابایی، احمد دهقان و تشکری بافقی هستند.
گفتنی است استان یزد با چهار حوزه انتخابیه به استقبال انتخابات مجلس دهم می رود.

بخش نظردهی بسته شده است..