فرماندار یزد تأکید کرد؛

اعضای هیأت اجرایی باید در انتخابات کاملاً بی طرف باشند

فرماندار یزد در اولین جلسه هیأت اجرایی انتخابات شهرستان یزد گفت: اعضای هیأت اجرایی انتخابات باید کاملاً بی طرف باشند و هیچگاه علایق و گرایشات شخصی خود را در این عرصه دخیل نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، اولین جلسه هیأت اجرایی انتخابات شهرستان یزد به ریاست فرماندار و رئیس هیأت اجرایی برگزار شد.

"محمود شاکری شمسی " در این جلسه با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه سال جاری اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش اعضای ستاد انتخابات شهرستان مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی در خور شأن و جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است.

فرماندار یزد تصریح کرد: کار ثبت نام از داوطلبین مجلس خبرگان رهبری از ۲۶ آذرماه آغاز شده  و تا دوم دی ماه استمرار دارد و همچنین ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی از روز شنبه ۲۸ آذرماه شروع خواهد شد و تا چهارم دی ماه به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

رئیس هیأت اجرایی شهرستان یزد با تأکید به اینکه اعضای هیأت اجرایی بایددر انتخابات کاملاً بی طرف باشند خاطرنشان کرد: همه افرادی که در امر برگزاری انتخابات با فرمانداری همکاری دارند به ویژه اعضای هیأت اجرایی باید در زمان برگزاری انتخابات تنها به وظایف و امور محوله خود براساس قانون پرداخته و از هرگونه جانبداری از شخص و گروه خاصی پرهیز نمایند.

" شاکری شمسی " اضافه کرد:  انتخابات متعلق به همه مردم ایران است و از همه گروه های درون نظام  که شرایط و توانایی نمایندگی در خود می بینند دعوت می کنیم در انتخابات حضور پیدا کنند تا کار کشور به نحو مطلوبی به سرانجام برسد .

فرماندار یزد در پایان خواستار توجه به قوانین و مقررات و آئین نامه مربوط به این دو انتخابات شد و اعلام داشت: قانونمداری سرلوحه همه فعالیت های انتخابات در شهرستان است و تاکنون همه مراحل بر همین اساس بوده است.

در این جلسه هر یک از اعضای هیأت اجرایی به ارائه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص مباحث مختلف انتخابات پرداختند.

بخش نظردهی بسته شده است..