مشکلات کتابداران ابرکوه بررسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ششمین جلسه هم‌اندیشی کتابداران ابرکوه به منظور بررسی مشکلات کتابخانه‌ها و اتخاذ راهکارهای عملی در راستای رفع آنها برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابرکوه در این جلسه اظهار داشت: در هفته گذشته جلسه‌ای با حضور مدیرکل و کارشناسان ستادی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان به منظور بررسی مشکلات و نقاط قوت و ضعف کتابخانه‌های ابرکوه برگزار شد و با توجه به اعتبارات موجود، برنامه‌ریزی لازم در زمینه حل مشکلات و و موانع پیش‌رو صورت گرفت.

قاسم برزگر همچنین استفاده از خلاقیت و رعایت آیین‌نامه‌های اداری همچنین زیباسازی کتابخانه‌ها را از اولویت‌های جلسات هم‌اندیشی کتابداران دانست و خواستار همکاری بیشتر کتابداران و مسئولان کتابخانه‌ها در رفع موانع موجود شد.

در این جلسه همچنین گزارشی از وضعیت بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان ستادی اداره کل از کتابخانه‌های عمومی ابرکوه ارائه شد.

در این جلسه هم‌اندیشی مقرر شد از مسئولان کتابخانه‌های کوثر و جلایی اسفند آباد که پس از بازدیدهای صورت گرفته، رشد کمی و کیفی قابل توجهی در شاخص‌های مدنظر داشته‌اند، تقدیر شود.

منبع: فارس

 

بخش نظردهی بسته شده است..