با حضور 1200 دانشجو؛

بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت در یزد

no-thumbs

همزمان با سراسر کشور، آزمون کتبی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور 1200 نفر از دانشجویان ۲۵ آذرماه ساعت ۱۰ صبح در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  سید محمد جواد نبوی دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در خصوص بیستمین و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) گفت: این دوره از مسابقات در ده رشته کتبی شامل: تفسیر قرآن کریم، زندگی‌نامه چهارده معصوم، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، احکام ویژه برادران و خواهران، زندگی پیامبر اسلام، ترجمه قرآن کریم به زبان فارسی و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، ادعیه و زیارات در ۲ حوزه امتحانی  برگزار شد .

وی افزود: مسابقات سراسری قرآن و عترت در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود و منتخبان این مسابقات به مرحله کشوری راه می‌یابند.

نبوی با اشاره به اینکه از پنج برگزیده هر یک از این رشته ها به تفکیک خواهر و برادر با اهدای لوح و کارت هدیه تقدیر می‌شود، بیان داشت: نتایج این مسابقات در اوخر دیماه سال جاری اعلام می‌شود. 

وی از برگزاری آزمون شفاهی این مسابقات در بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: آزمون کتبی مسابقات قرآن و عترت ویژه کارکنان نیز در بهمن ماه برگزار خواهد شد .

نبوی تصریح کرد : آزمون کتبی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مسجد شهید صدوقی ویژه براداران دانشجو و در ساختمان تحصیلات تکمیلی دکتر سلطانی ویژه خواهران دانشجو برگزار شد که در برگزاری این آزمون همه بخش‌های دانشگاه مشارکت و همکاری داشتند و تعدادی به عنوان عوامل اجرایی و برگزارکننده آزمون کانون قرآن و عترت را در این امر معنوی یاری دادند .

لازم به ذکر است حجه الاسلام و المسلمین حرزاده رئیس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان یزد بهمراه دکتر اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و دکتر جعفری رئیس دبیرخانه هیات امنای استان از نزدیک از برگزاری بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت واحد یزد بازدید  نمودند که استقبال دانشجویان را برای شرکت در این مسابقات را چشمگیر و بی‌نظیر خواند .

 

بخش نظردهی بسته شده است..