حراج آثار هنری در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) اداره ارشاد استان یزد از حراج آثار هنری هنرمندان یزدی در یکی از گالری‌های یزد به عنوان یکی از اقدامات قابل اجرا تا پایان سال جاری در این استان خبر داد.

اداره ارشاد استان تا پایان سال جاری برنامه‌های متنوعی را در حوزه فرهنگ و هنر برگزار می‌کند.

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور بیش از ۳۰۰ ناشر کشوری، برگزاری جلسات نقد کتاب، کنگره شعر روستا، تقدیر از پژوهشگران، جشنواره موسیقی کویرنشینان، همایش تئاتر، جشنواره خوشنویسی ۱۴ معصوم و نمایشگاه آثار هنرمندان از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی و هنری است که تاپایان سال در یزد برگزار می‌شود.

همچنین تا پایان سال فراخوان دو جشنواره درحوزه فیلم در دست تهیه و تدوین است که یکی از آنها جشنواره ملی فیلم رضوی و دیگری جشنواره فیلم کوتاه یزد است و به زودی فراخوان آن منتشر خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اداره کل ارشاد استان یزد در سال جاری، برگزاری حراج آثار هنری است که این برنامه در راستای رونق فعالیت‌های هنری در استان و مبحث اقتصاد و فرهنگ در حال پیگیری است.

در این طرح یکی از گالری‌های هنری استان یزد به صورت پایلوت این فعالیت را کلید خواهد زد.

در بیشتر شهرستاهای استان نیز علاوه بر برگزاری برخی برنامه‌های مناسبتی، برنامه‌هایی همچون اجرا و کارگاه‌های آموزشی تئاتر، شب شعر، مسابقات خوشنویسی، نمایشگاه کتاب، همایش تعزیه، جشنواره قصه‌گویی و… برگزار می‌شود.

منبع: مهر

بخش نظردهی بسته شده است..