مشارکت واقفان در مسجد دانشگاه حائری میبد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رئیس دانشگاه آیت‌الله حائری میبد از مشارکت واقفان برای ساخت و تکمیل مسجد دانشگاه آیت‌الله حائری خبر داد و گفت: با حضور واقفان خیراندیش امیدواریم این مسجد تا پایان امسال قابل بهره برداری باشد.

 عباس کلانتری در بازدید از مراحل ساخت مسجد دانشگاه آیت الله حائری میبد اظهار داشت: این مسجد در فضایی به وسعت هزار مترمربع در حال ساخت است و کار احداث آن از سال ۹۱ آغاز شده و تاکنون نیز برای ساخت آن ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این مسجد و آماده سازی آن برای اقامه نماز به ۹۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است، بیان کرد: حضور و مشارکت خیران و واقفان برای ساخت و تکمیل این مسجد مایه دلگرمی است و پیش بینی می شود تا پایان سال این مسجد آماده شود.

کلانتری با تاکید بر اینکه بر سادگی و بی‌پیرایگی مسجد تاکید داریم، عنوان کرد: معتقدیم زیبایی مسجد به گلدسته ها و تزئینات آن نیست بلکه به حضور پرشور نمازگزاران به ویژه جوانان است.

رئیس دانشگاه آیت‌الله حائری میبد با اشاره به اینکه واقفان میبدی بزرگترین عامل راه‌اندازی و پیشرفت کار مسجد دانشگاه بوده‌اند، عنوان کرد: خوشبختانه سرمایه نیکوکاران و واقفان میبدی و یزدی تاکنون کار اصلی احداث مسجد را پیش‌ برده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فضای علمی و فرهنگی دانشگاه‌ حائری میبد راضی کننده است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه از ابتدا از لحاظ دانشجو، رشته و استاد همواره زبانزد بوده و بر خلاف برخی دانشگاه‌ها که متأسفانه برای مباحث فرهنگی شهر یک چالش محسوب شده‌اند، این دانشگاه مایه‌ افتخار مردم فهیم و دیندار میبد بوده است.

کلانتری بیان کرد: همت خیران برای آغاز و پیشرفت کار ساخت مسجد این دانشگاه نیز برگرفته از بازتاب‌های علمی و فرهنگی دانشگاه بین مردم بوده ‌است.

منبع: مهر

بخش نظردهی بسته شده است..