همایش همسران شاهد در استان یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد اظهار کرد: مسئولان در راستای تکریم شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 "احمد ابراهیمی" در اولین جلسه کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر که با حضور اعضای کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، با تاکید بر لزوم توجه مسئولان دستگاه‎‎های اجرایی به فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: شهدا برای اعتلای میهن اسلامی تمام هستی خود را تقدیم کردند و شایسته است در راستای تکریم از آنان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سرلوحه کار مسئولین باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۱ شهید انقلاب اسلامی مردم یزد، افزود: مردم دارالعباده یزد همچون سایر هموطنان با شنیدن ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در برابر طاغوت زمان قیام کردند و در این راه تعدادی از جوانان برومند خود را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کردند.

ابراهیمی با گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم ایران بر لزوم هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم بزرگداشت دهه فجر امسال تاکید کرد.

وی اظهار کرد: لازم است با هدف هماهنگی بیشتر کمیته‌های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جلسات ستادی برگزار و برنامه‌ها با اولویت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این میراث ارزشمند به نسل جوان تدوین شود.

برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی، تجلیل از جانبازان نخاعی استان، برگزاری همایش همسران شاهد، تجلیل از فجرآفرینان و اعزام راویان ایثار به مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد از اهم برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در یزد است.

منبع: ایسنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..