همایش ملی “عدالت، اخلاق، فقه و حقوق” در میبد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) دومین همایش ملی "عدالت، اخلاق، فقه و حقوق" در چهار موضوع و به میزبانی دانشگاه آزاد واحد میبد برگزار می‌شود.

حسنعلی مسلمان‌یزدی اظهار داشت: این همایش با توجه به سطحی که در زمینه برگزاری و اساتید دارد، می‌تواند دستاوردهای خوبی برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان در تبادل دانش و اطلاعات داشته باشد.

دبیر دومین همایش ملی "عدالت، اخلاق، فقه و حقوق" میبد با بیان اینکه این همایش در دانشگاه آزاد میبد که سابقه بیش از ۲۵ سال در رشته حقوق دارد، برگزار می‌شود افزود: حضور دانشجویان در این دانشگاه در مقاطع مختلف از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش‌های مختلف سبب شد که این همایش در سطح ملی برگزار شود.

مسلمان یزدی حقوق جزا، حقوق خصوصی، حقوق تجارت و حقوق بین‌الملل را از محورهای این همایش عنوان کرد و گفت: دانشجویان و اساتید و صاحب‌نظران در این همایش ملی به بحث و بررسی مباحث مطرح شده می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه این همایش پنج‌شنبه ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که مورد بررسی کمیته داوران قرار گرفته است.

دبیر دومین همایش ملی "عدالت، اخلاق، فقه و حقوق" میبد افزود: از بین این مقالات ۳۵۰ مقاله بعنوان مقاله برتر شناخته شده که در روز همایش به صورت شفاهی ارائه می‌شود و امیدواریم با بررسی این مقالات در همایش بتوانیم تبادل علمی خوبی را بین دانشجویان و اساتید ایجاد کنیم.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..