نظارت بر تولید مواد غذایی در یزد افزایش یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) امام جمعه یزد گفت: مسئولان باید بر تولید مواد غذایی توسط کارخانه‌ها حساسیت بیشتری داشته باشند و نظارت بر تولید این مواد را افزایش دهند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با رابطان بهداشت استان یزد، اظهار داشت: اینکه انسان نسبت به سلامت جامعه و پیشگیری از بروز مشکلات مختلف احساس مسئولیت کند و به‌صورت خودجوش در این زمینه به فعالیت بپردازد، بسیار ارزشمند است.

وی گفت: هر جامعه‌ای چشم‌های بیدار و قلب‌های آگاهی می‌خواهد که با مسئولیت‌پذیری بالا، نسبت به افزایش سطح سلامت جامعه تلاش کنند.

ناصری با بیان این مطلب که تلاش در راستای سلامت جامعه به‌نوعی شکر نعمت سلامتی به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که روز قیامت از انسان سؤال می‌شود در رابطه با نعمت‌هایی است که خداوند به ما داده است و باید بتوانیم علاوه بر اینکه از این نعمت‌ها به‌خوبی استفاده می‌کنیم، دیگران را هم از آن برخوردار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد یکی از مهم‌ترین مسائل مرتبط با سلامت جامعه را پیشگیری از بیماری‌ها دانست و گفت: برای پیشگیری از انواع بیماری‌ها، باید نسبت به آموزش عمومی جامعه به‌خوبی اقدام شود.

امام جمعه یزد عنوان کرد: یکی دیگر از مسائلی که در زمینه بهداشت عمومی مطرح است، بحث بیماری‌های واگیردار است که باید توسط جامعه به‌خوبی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اهمیت نظارت بر تولید مواد غذایی توسط کارخانه‌ها، گفت: مسئولان جامعه باید نسبت به نظارت بر تولید مواد غذایی حساسیت بیشتری داشته باشند چرا که برخی کارخانه‌ها برای سودجویی بیشتر اقدام به استفاده از مواد اولیه نامرغوب و حتی نامناسب در مواد غذایی می‌کنند.

ناصری ادامه داد: در این زمینه موضوع مهم این است که باید نسبت به دین افراد هم توجه ویژه داشته باشیم چرا که اگر کسی از لحاظ دینی قوی باشد، هرگز دست به چنین کاری در جامعه نمی‌زند.

منبع: تسنیم

 

بخش نظردهی بسته شده است..