دسنگیری سارق ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی چک‌های حامل در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) فرمانده انتظامی استان یزد گفت گفت: مأموران پلیس آگاهی، سارق ۴۵۳ فقره چک‌های حامل به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را دستگیر کردند.

سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: با اعلام خبر سرقت ۴۵۳ فقره چک‌های حامل به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال از داخل خودرو یکی از شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار ویژه پلیس، قرار گرفت.

کاکاوند ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال اینکه هر لحظه ممکن بود سارق، چک‌های مسروقه را در بازار خرج کند و یا از استان خارج شود، تیمی از کارآگاهان با تجربه و زبده دایره دوم پلیس آگاهی، مسئول رسیدگی به پرونده شدند.

وی، افزود: کارآگاهان پلیس با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات لازم موفق شدند سرنخ‌هایی از عامل این سرقت را به دست آورده و مخفیگاه متهم را شناسایی کنند و به همین منظور هماهنگی لازم با مقامات قضایی به عمل آمد.

این مقام ارشد انتظامی، گفت: تیم تجسس پلیس آگاهی استان کمتر از چهار ساعت پس از سرقت، متهم ۳۰ ساله را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزل وی، ۴۵۳ فقره چک‌های حامل مسروقه به ارزش هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

کاکاوند با اشاره به اینکه متهم تاکنون به سه فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرده است، افزود: بررسی سرقت‌‌های احتمالی دیگر توسط این سارق در دست اقدام است.

رئیس پلیس استان یزد در پایان با بیان اینکه، مالباخته ۴۵۳ فقره چک حامل به ارزش هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را داخل خودرو خود گذاشته و خودرو  را بیرون از منزل پارک کرده بود، به شهروندان، هشدار داد: هموطنان توصیه‌های پلیس را در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت، جدی گرفته و با سهل انگاری، فرصت سرقت را در اختیار مجرمان قرار ندهند.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..