اجرابرنامه های متنوع فرهنگی و هنری در یزد

no-thumbs

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تا پایان سالجاری برنامه های متنوعی را در حوزه فرهنگ و هنر برگزار می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب با حضور بیش از ٣٠٠ناشرکشوری،جلسات نقد کتاب،کنگره شعر روستا،تقدیر از پژوهشگران،جشنواره موسیقی کویر نشینان،همایش تئاتر،جشنواره خوشنویسی ١٤ معصوم و نمایشگاه آثار هنرمندان از مهمترین فعالیت های فرهنگی و هنری است که تاپایان سال در شهرستان یزد برگزار می شود.

همچنین تا پایان سال فراخوان دو جشنواره درحوزه فیلم در دست تهیه و تدوین است.جشنواره ملی فیلم رضوی و جشنواره فیلم کوتاه یزد دو جشنواره ای است که بزودی فراخوان آن از سوی این اداره منتشر و اطلاع رسانی می گردد.
اما یکی از فعالیت های مهمی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال آن است برگزاری حراج آثار هنری است.این برنامه در راستای رونق فعالیت های هنری در استان و مبحث اقتصاد و فرهنگ درحال پیگیری است.در این طرح یکی از گالری های هنری استان یزد به صورت پایلوت این فعالیت را کلید خواهد زد.

دراکثر شهرستاهای استان نیز علاوه بربرگزاری برخی برنامه های مناسبتی،برنامه هایی همچون؛اجرا و کارگاههای آموزشی تئاتر،شب شعر،مسابقات خوشنویسی،نمایشگاه کتاب،همایش تعزیه،جشنواره قصه گویی و….برگزار می شود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..