اجرای طرح ساماندهی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر منطقه ۳ شهرداری یزد از اجرای طرح ساماندهی بلوار آیت‌الله خامنه‌ای با مشارکت اهالی و کسبه این خیابان خبر داد.
 «احمد خواجه منصوری» اعلام کرد: شهرداری منطقه ۳ شهرداری یزد به‌منظور ساماندهی این خیابان در اعلام فراخوان برای جلب مشارکت مردم وارد عمل شده است. وی ادامه داد: ساکنان این بلوار می‌توانند با ارائه پیشنهادات و نظرات خود به شهرداری منطقه۳ را در انجام هر چه بهتر طرح ساماندهی این بلوار همکاری کنند. مدیر منطقه ۳ شهرداری یزد از مردم خواست پیشنهادهای خود را به سامانه ۱۰۰۰۹۱۳۰۰۱۶۱۷۸ ارسال کنند تا بعد از بررسی، بر اساس اولویت‌بندی مورد توجه شهرداری منطقه ۳ قرار گیرد. وی از تهیه طرح اجرایی ساماندهی پیاده‌روهای بلوار مذکور خبر داد و افزود: این طرح برای حدفاصل میدان دانش آموز و بلوار گندم بار ازسوی کارشناسان معماری حوزه معاونت معماری و شهرسازی تهیه شده است.
این مسئول گفت: این طرح بر اساس طرح اجرایی مصوب بلوار آیت‌الله خامنه‌ای با رعایت عرض ۵/۷ متر و نیز مصوبات کمیسیون ماده ۵ برای اجرای نوار سبز و پارکینگ در این خیابان تدوین شده است.
خواجه‌منصوری با اشاره به ابلاغ این طرح به شهرداری منطقه ۳ ادامه داد: الگوهای این طرح در سه تیپ شامل پیاده‌رو بدون نوار سبز- پارکینگ، پیاده‌رو با نوار سبز- پارکینگ به عمق ۵ متر و پیاده رو با نوار سبز- پارکینگ به عمق ۵/۷ متر ارائه شده است. وی گفت: ایجاد پیاده‌رو ممتد با سایه اندازی درختان و نیز لایه‌هایی از فضای سبز برای پوشش آلودگی‌های بصری نماهای موجود از جمله مواردی است که در این طراحی در نظر گرفته شده است.

همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..