تهیه طرح‌های شهرسازی در شهرداری یزد

no-thumbs

معاون معماری و شهرسازی شهرداری یزد از تهیه طرح‌های شهری برای ارتقای شهرسازی شهر یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) «مهدی فعالی» افزود: معاونت معماری و شهرسازی شهرداری یزد در حال تدوین طرح‌های مختلفی برای ارتقای شهرسازی شهر است. وی ادامه داد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح به روزرسانی نقشه شهر یزد، طرح ساماندهی دفع آب‌های سطحی، طرح اصلاح شبکه معابر و ورودی‌های شهر و ساماندهی مسیل شهر اشاره کرد. این مسئول افزود: طرح پارکینگ حاشیه‌ای خیابان آیت‌الله کاشانی و طرح مسیل شهر نیز از دیگر طرح‌هاست.
فعالی گفت: با توجه به نیاز شهروندان و واحدهای تجاری‌های موجود در خیابان آیت الله کاشانی، طرح ساخت پارکینگ حاشیه‌ای در این خیابان، حدفاصل کوچه خورشید و لاله روبه‌روی پارک هفتم تیر از سوی کارشناس معماری این حوزه تهیه شده است.
معاون معماری و شهرسازی شهرداری یزد از ارائه این طرح به شهرداری منطقه ۲ برای اجرا و حل مشکل کمبود پارکینگ در خیابان آیت‌الله کاشانی خبر داد. وی تاکید کرد: در طراحی این پارکینگ، قطع نشدن درختان موجود مورد تاکید قرار گرفته و پیاده‌روهای حاشیه پارکینگ‌ نیز برای نابینایان طراحی شده است. فعالی با اشاره به تهیه طرح اجرایی قسمتی از مسیل شهر یزد، گفت: این طرح برای حدود یک کیلومتر از مسیل یزد، حدفاصل سه راه یزدباف و تا بخش‌هایی از بلوار جمهوری در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد مصوب شده است. وی با بیان این‌که هدف از تهیه این طرح، ساماندهی پوسته مسیل است، از ابلاغ این طرح به شهرداری منطقه یک برای اجرا خبر داد.

همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..