کارگاه آموزشی پایگاه های ناشر در دانشگاه آزاد اسلامی یزد

no-thumbs

کارگاه آموزشی با محتوا و چگونگی استفاده از منابع الکترونیکی پایگاه های ناشر Elsevier در سالن آمفی تئاتر دکتر سلطانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  دکتر محمد میرجلیلی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت : Elsevier یک ناشر چند رسانه ای پیشرو می باشد که محصولات و خدمات علمی ، فنی و پزشکی را در سراسر دنیا منتشر می کند .

میرجلیلی افزود : Elsevier بیش از ۲۰۰۰۰۰محصول و خدمات ارائه می دهد که شامل مجلات ، کتاب ها ، محصولات و خدمات الکترونیکی ، پایگاه های اطلاعاتی می باشد و هر سال بیش از ۱۶۰۰ نشریه و ۱۴۰۰کتاب را منتشر می نماید .

میرجلیلی در ادامه گفت : دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد جزء تعداد محدود واحد های دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که امکان دسترسی به این پایگاه را دارد لذا در این راستا جهت استفاده بهتر دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی از خدمات این ناشر تصمیم به برگزاری کارگاه آموزشی با محتوا و چگونگی استفاده از منابع الکترونیکی پایگاه های ناشر Elsevier با حضور نمایندگان پایگاه نموده است .

لازم به ذکر است : این کارگاه با حضور خانم مهندس اللهیاری نماینده پایگاه Elsevierو استقبال جمعی از اعضای هیات علمی واحد ، معاونین پژوهشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سالن آمفی تئاتر ساختمان دکتر سلطانی برگزار گردید .

بخش نظردهی بسته شده است..