مسئول امور پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد تأکید کرد؛

همکاری دستگاه های اجرایی در تأمین امکانات لازم برای انتخابات

مسئول امور پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: مدیران ادارت و نهادهای اجرایی باید در تأمین امکانات و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای انتخابات با فرمانداری همکاری داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، " امیر شاکری " در این رابطه با اشاره به برگزاری همزمان دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری اظهار داشت: برگزاری همزمان این انتخابات ها در شهرستان یزد نیازمند برنامه ریزی منسجم و اجرای دقیق آن است.

مسئول امور پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد صرفه جویی در هزینه ها برای برگزاری انتخابات را مهم و ضروری دانست و افزود:‌ براساس بخشنامه های ارسالی از سوی وزارت کشور صرفه جویی هزینه ها باید در اولویت برنامه ریزی ها در برگزاری انتخابات قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام نیاز سایر امور مربوط به ستاد انتخابات شهرستان، در حال تهیه اقلام مورد نیاز برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات هستیم.

" شاکری " با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید برای تأمین امکانات مورد نیاز انتخابات با فرمانداری و بخشداری همکاری داشته باشند تصریح کرد: ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۷ قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صراحت اعلام داشته که تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و اداره‌ها و نهادهای قانونی و مؤسسه‌های دولتی و وابسته به دولت و شهرداری‌ها و مؤسسه‌های عمومی ‌موظف‌اند، حسب درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران، کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنان قرار دهند. بدیهی است مدت همکاری کارکنان یادشده جزء ایام مأموریت نامبردگان محسوب خواهد شد.

مسئول امور پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان یزد در پایان با اشاره به فراهم کردن زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری افزود: انتخابات از حساسیت ویژه ای برای نظام جمهوری اسلام یران برخوردار است.

بخش نظردهی بسته شده است..