احداث هتل های پنج ستاره در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) زمینی با متراژ سیزده هزار متر در یکی از بهترین نقاط شهر یزد برای ساخت هتل با ویژگی و مشخصات پنج ستاره منظور و آماده واگذاری از طریق مزایده شده است.

به گزارش تابناک یزد،معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری این اداره کل عنوان کرد: باتوجه به افزایش گردشگران داخلی و خارجی و نیاز استان، اولین اولویت استان در بحث زیرساختهای گردشگری موضوع مراکز اقامتی و ایجاد هتل های چهار و پنج ستاه می باشد.

محمدرضا نصیری افزود: در راستای اجرایی شدن این طرح اداره کل میراث فرهنگی استان در نظر دارد سیزده هزار متر زمین واقع در مجاورت بلوار شهید قندی و بیمارستان شهید صدوقی یزد با کاربری گردشگری را جهت ساخت هتل پنج ستاره، باتوجه به پیگیری های صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازی استان را واگذار نماید.

این مقام مسئول تصریح کرد: این معاونت پس از بررسی مدارک، واجدین شرایط را به اداره کل راه و شهرسازی استان برای حضور در مزایده معرفی می نماید.

گفتنی است: آخرین مهلت برای متقاضیانی که تمایل به سرمایه گذاری در این پروژه دارند، می توانند تقاضای خود را پایان روز اداری بیست و سوم ماه جاری به معاونت برنامه ریزی و سرمایه گذاری این اداره کل تحویل نمایند.

بخش نظردهی بسته شده است..