کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد

بارش ها از امشب/ سرما و یخبندان از فردا در یزد

بارش باران از امشب/دوشنبه شب/ در استان یزد آغاز می شود که این بارش ها در ارتفاعات و نقاط کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان  به خبرنگار ایرنا گفت: با ورود سامانه ناپایدار جوی به استان از بعد از ظهر امروز /دوشنبه/ بر میزان و ضخامت ابرها افزوده می شود که پیامد آن طی امشب و فردا /سه شنبه/ بارش های پراکنده خواهد بود.
محمد رضا شیرغلامی افزود: طی همین مدت در سطح استان شاهد وزش بادهای شدید و نسبتا شدید بویژِه در طول روز فردا خواهیم بود.
به گفته وی از اوایل فرداشب این موجب بطور کامل از استان خارج و در روزهای پایانی هفته آسمانی صاف و آفتابی بر استان حکمفرما خواهد شد.
شیرغلامی یادآور شد: از ظهر فردا تا اوایل روز پنجشنبه نیز با کاهش ۴ تا ۶درجه ای دما و یخبندان روبرو خواهیم بطوریکه صبح روز چهارشنبه و پنجشنبه در اغلب نقاط استان دمای کمینه به زیر صفر می رسد.
این کارشناس حداکثر دمای هوای یزد در روز گذشته را ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد که امروز به ۱۶، فردا ۱۳ و روز چهارشنبه به ۱۱ درجه کاهش خواهد یافت.
وی همچنین کمینه دما در شهر یزد در صبح امروز را یک درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد که فردا به سه و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب به منفی یک و منفی دو خواهد رسید.

بخش نظردهی بسته شده است..