درپایان تور جلاجاح مالزی:

دوچرخه سواران یزد سوم تور بین المللی مالزی شدند

تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد در پایان تور جلاجاح مالزی بر سکوی سوم ایستاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رکابزنان پشگامان مسیر ۴۷۴.۶ کیلومتری و پنج مرحله ای این تور را در ۲۸ ساعت و ۵۴ دقیقه و ۳۶ ثانیه پیمودند و در جایگاه سوم قرار گرفتند.

همچنین تیم دوچرخه سواری الاهلی دبی با کسب زمان ۲۸ ساعت و ۴۹ دقیقه و ۲۲ ثانیه اول شد و تیم 'سون الون' فیلیپین با فاصله چهار دقیقه و ۱۸ ثانیه ای در جایگاه دوم ایستاد.
در رده بندی کلی مسابقات فرانسیسکو مانسبو از اسپانیا و تیم الاهلی امارات با مجموع زمان ۹ ساعت و ۴۸ دقیقه و ۳۰ ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و آندره آ پالینی هم تیمی ایتالیایی وی با یک دقیقه و ۱۷ ثانیه اختلاف در رده دوم قرار گرفت.
در این بخش چئونگ کینگ لوگ از هنگ کنگ با یک دقیقه و ۲۶ ثانیه اختلاف سوم شد و مهدی رجبی از پیشگامان با دو دقیقه و ۲۲ ثانیه اختلاف در جایگاه هشتم قرار گرفت و 'سید معزالدین سیدرضایی' با اختلاف سه دقیقه و چهار ثانیه ای شانزدهم شد.
در رده بندی کلی جوانان مسابقات نیز مهدی رجبی با پیمودن این مسیر در ۹ ساعت و ۵۰ دقیقه و ۵۲ ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و کیم چئول از کره جنوبی با تفاوت ۲۶ ثانیه ای نسبت به رجبی اول و نیوبری دلن از استرالیا دوم شد.
در رده بندی کلی سلطان کوهستان حمید بیک از پیشگامان با ۱۴ امتیاز دوم شد، در حالی که مرزوقی نور امیرول فخرالدین از تیم ترنگانو کشور میزبان با همین امتیاز اول و کراوفورد جای از تیم کینان استرالیا سوم شدند.
در رده بندی امتیازی نیز رجبی با ۷ امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت. در این بخش 'پالینی آندرا' ایتالیایی راکابزن تیم الاهلی امارات با ۳۸ امتیاز اول، 'مانان انووار' از تیم ترانگانو مالزی و 'پارک سونگ بائک' از کره جنوبی با ۳۰ امتیاز دوم و سوم شدند.
در مرحله پنجم و آخر این تور نیز که امروز (یکشنبه) در مسیر 'پروتون سنتر' شاه علم ایالت سلانگور تا میدان 'مرداکا' شهر کوالالامپور به مسافت ۸۶ کیلومتری برگزار شد، 'مانان آنووار' با کسب زمان ۵۹ دقیقه و ۳۷ ثانیه اول و 'پالینی آندرا' ایتالیایی از تیم امارات و 'سئو جوون یونگ از کره جنوبی دوم و سوم شدند.
ناصر رضاوی بیست و یکمین رکابزنی بود که در مرحله پنجم و آخر از خط پایان گذشت.
۱۱۰ رکابزن با متوسط سنی۲۵.۶۷ سال از ۱۶ کشور و در قالب ۱۹ تیم در این دوره از مسابقات شرکت کردند.
این دوره از رقابت های تور دوچرخه سواری مالزی بر خلاف دوره های گذشته در ایالت های مختلف مالزی برگزار نشد و مسیرهای آن محدود به ایالت سلانگور بود.
پیشگامان کویر یزد با تیم دوم خود متشکل از سید معزالدین سیدرضایی، حمید بیک، ناصر رضاوی، بهنام آرین و مهدی رجبی در این تور بین المللی شرکت کرد و سرپرستی تیم بر عهده محسن سلگی بود.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..