لغو سخنرانی منتجب نیا و غفاری توسط تندروها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) سخنرانی دو عضو اصلاح‌طلب حجت‌الاسلام منتجب نیا و حجت‌الاسلام غفاری به دنبال تجمع برخی از گروه‌های معترض لغو شد.

مراسم سخنرانی حجت‌الاسلام رسول منتجب نیا و حجت‌الاسلام هادی غفاری که مقرر بود شامگاه پنج‌شنبه و جمعه در حسینیه فاطمه الزهرا شهرستان کرج برگزار شود، لغو شد.

برخی از کاربران کرجی ظهر پنجشنبه در شبکه‌های اجتماعی «تلگرام» و «واتس آپ» نسبت به حضور این دو چهره اصلاح‌طلب در کرج واکنش نشان دادند و خواستار لغو این سخنرانی‌ها شدند.

رفته‌رفته واکنش‌ها تند و تندتر شد تا جایی که خواستار لغو مراسم و حضور شهروندان مقابل حسینیه فاطمه الزهرا و سردادن شعار «مرگ بر فتنه‌گر» شدند.

«فتنه‌گران در کرج چه می‌خواهند» سؤالی بود که از سوی این کاربران کرجی مطرح شد و در این میان حضور چهره‌های اصلاح‌طلب را طرح جدید فتنه برای نفوذ اعلام ‌کردند.

چند ساعت مانده به شروع مراسم سخنرانی، شدت واکنش کاربران کرجی در شبکه‌های اجتماعی به‌قدری بالا گرفت که میان جبهه موافق و مخالف مشاجره و بحث‌وجدل به وجود آمد.

دقایقی پیش از شروع مراسم صدای پخش نوحه از بیرون از محل برگزاری سخنرانی به گوش می‌رسید. افراد مخالف با پخش نوحه با صدای بلند و تجمع و شعار دادن سعی کردند حرف خود را مبنی بر لغو سخنرانی به کرسی بنشانند.

چند دقیقه طول نکشید تجمعی بیش از ۱۰۰ نفر تشکیل شد. افراد با در دست داشتن پلاکاردهای که روی آن نوشته‌شده بود «فتنه‌گر سیاسی نابود باید گردد» مراتب اعتراض خود را به مسئولان برگزار کننده این مراسم اعلام کردند.

با شدت اعتراض ها، سخنرانی پنجشنبه‌شب حجت‌الاسلام غفاری و سخنرانی جمعه‌شب حجت‌الاسلام منتجب نیا لغو شد.

ساعاتی قبل از شروع مراسم فرماندار ویژه شهرستان کرج در گفتگو با یکی از رسانه‌های استان در خصوص تهدید گروه‌های مخالف برگزاری این مراسم، «هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان» را یادآور شد و برخورد با کسانی که قصد برهم زدن مراسم‌های قانونی رادارند در دستور کار مدیریت ارشد شهرستان اعلام کرد.

ایرانی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهد عده‌ای در فضای مجازی فضای واقعی حاکم بر شهر را بر هم بزنند، حفظ نظم شهر پیش از انتخابات را مهم دانست و برخورد با قانون‌شکنان را ضروری اعلام کرد.

محمدتقی ایرانی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهد عده‌ای در شبکه‌های مجازی به مردم توهین کرده و به دنبال برهم زدن مراسم‌های قانونی باشند، از شناسایی برخی از این افراد توسط پلیس فتا خبر داد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در پایان با اشاره به اینکه دستگاه‌های مسئول نسبت به این تحرکات اشراف اطلاعاتی کاملی دارند، برخورد باکسانی که آرامش جامعه را سلب می‌کنند ضروری دانست.

بخش نظردهی بسته شده است..