طی سخنانی:

نماینده اردکان اتهامات مسئول یکی از نهادهای کشور به رئیس جمهور اسبق را سخیف و غیرمسئولانه خواند

نماینده مردم اردکان گفت: هر کسی در جامعه بذر اختلاف و کینه بپراکند و فرصت را برای نفوذ دشمن در صفوف متحد مردم فراهم کند، تفکری داعشی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) "محمدرضا تابش” در مراسم عزاداری دهه آخر صفر در روستای توت شهرستان اردکان با تسلیت ایام ارتحال پیامبر اسلام(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) گفت: امروز سوگوار رحلت پیامبری هستیم که پیام آزادی و بیداری را در جان های مشتاق پروراند و با منش کریمانه و حسن خلق و اخلاق ، همگان حتی غیرمسلمانان را شیفته خود کرد.

آنگونه که سایت تدبیر اردکان گزارش داده وی اظهار داشته است: امروز نماد دو تفکر از اسلام وجود دارد، یکی الگوی اسلام ناب محمدی که انقلاب اسلامی ایران بر پایه آن شکل گرفت و بالنده شد و دیگری اسلام متحجرین و واپس گراها که گروه های تکفیری و داعشی از دل آن برآمده و جنایت ها می آفرینند.

نماینده اردکان با تاکید بر ضرورت تاسی به سیره و روش پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: افتخار می کنیم که با رهنمودهای حضرت امام (ره) و هدایت های مقام معظم رهبری و در سایه فداکاری و صبر و استقامت مردم، انقلاب اسلامی به نماد دلدادگان اسلام ناب محمدی مبدل گردید و طرحی نو در منطقه و جهان اسلام درافکند و در مقابل اسلام متحجرین و واپس گراها خوش درخشید و دنیا را به این باور رساند؛ اسلامی که ایران آن را نمایندگی می کند، اسلام صلح و مدارا و منطق است و ترور و خشونت در آن جایگاهی ندارد و تعامل با آن می تواند در ارتقا ی امنیت منطقه ای کارساز باشد.

منتخب مردم اردکان در خانه ملت با اشاره به لزوم حفظ وحدت به عنوان یکی از ارکان پاسداری دستاوردهای ارزشمند انقلاب گفت: نفوذ زمانی اتفاق می افتد که وحدت در جامعه خدشه دار شود و دشمن برای رخنه در کشور و ایجاد تهدید، تحریک گردد.

” تابش” در همین رابطه به موضوع مذاکرات هسته ای اشاره کرد و ضمن تقدیر از حمایت های مدبرانه رهبر معظم انقلاب و تلاش های دولت و تیم مذاکره کننده گفت: رهبری انقلاب در موضوع بررسی برجام که یک مسئله مهم ملی بود؛ حفظ وحدت را مقدم بر همه چیز دانستند و ایجاد تشتت و اختلاف بخصوص در مسئولان را نهی کردند که انتظار می رود همه مسئولان و تریبون داران با لحاظ تحولات منطقه، این رهنمود را در همه امور سرلوحه قرار دهند.

باسابقه ترین نماینده استان یزد در مجلس؛ همچنین در واکنش به صحبت مسئول یکی از نهادهای کشور درخصوص رئیس جمهور اسبق کشورمان نیز گفت: مسئول یکی از نهادها که امام(ره) آنرا شجره طیبه نام نهادند و اعتبار آن به پشتوانه ایثار و فداکاری ملت و خون شهدا شکل گرفته است و قطعا باید فراجناحی و اجماعی باقی بماند، در اظهاراتی سخیف و غیرمسئولانه؛ به فرزند پرافتخار این ملت جناب آقای خاتمی، اتهامات ناروایی را نسبت داده است.

"محمدرضا تابش” تصریح کرد: اینگونه سخن گفتن درباره آقای خاتمی؛ این روحانی روشنفکر شیعه ، که با ایده و افکار خود منزلتی رفیع برای مسلمانان و شیعیان و ایرانیان در جهان فراهم کرد و امام(ره) وی را فرزند فاضل و باتقوای خود توصیف نمود، به نحوی بی احترامی به بنیانگذار انقلاب اسلامی و روحانیت معزز است و مسلما این سخنان جایگاهی نزد ملت ندارد.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه تفکر خاتمی، مقوم وحدت و صلح در جامعه است و با خلق نیکوی خود که برگرفته از اخلاق حسنه جدش رسول اکرم(ص) است؛ تفکری ضد داعش و داعش مسلکان است گفت: هر کسی در جامعه بذر اختلاف و کینه می افکند و فرصت را برای نفوذ دشمن در صفوف متحد مردم فراهم کند، تفکری داعشی دارد.

وی از همه مسئولان خواست تا ضمن احترام به خواست و علایق مردم، از اختلاف افکنی و ایراد تهمت های ناروا که سقوط اخلاق و بی اعتمادی مردم را در پی دارد، دوری کنند و اجازه ندهند سرمایه های معنوی و نهادهای فراجناحی، میدان عقده گشایی های جناحی و گروهی قرار گیرد و از شان و منزلت آن کاسته شود.

نماینده مردم اردکان در پایان به تشریح برخی اقدامات انجام گرفته در روستای توت پرداخت و از همه دست اندرکاران مراسم معنوی عزاداری دهه اخر صفر این روستای که باعث ایجاد جلوه هایی از عشق و ارادت خالصانه مردم به ائمه اطهار می شود، سپاسگزاری کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..