معرفی فرصت های سرمایه گذاری در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) استاندار یزد با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان یزد اظهار داشت: شایسته است در معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان برند سازی دارالعباده و دارالعلم بودن یزد به‌درستی صورت گیرد.

سومین جلسه هماهنگی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور استاندار یزد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان و اعضای این مرکز در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

استاندار یزد در این جلسه تأکید کرد: ضروری است برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اولویت‌های پروژه‌ها در استان و کاربری آن‌ها به‌صورت شفاف مشخص شود.
سید محمد میرمحمدی ادامه داد: برای معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری باید تمام زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موردنیاز از قبیل آب موردنیاز صنعت، برق، گاز، جاده‌های مواصلاتی فراهم شود.
وی افزود: برای اینکه سرمایه‌گذاران با آرامش خاطر و احساس امنیت به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف استان جذب شوند ارائه تسهیلات ارزی، مجوزها و مشوق‌های لازم امری ضروری است.
میرمحمدی تصریح کرد: برای اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان تسهیل شود لازم است مسئولان و مدیران دستگاه‌ها در چارچوب قانون تصمیمات شجاعانه بگیرند و برای پروژه‌های استان نگاه بلندمدت و آینده‌نگر داشته باشند.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در این جلسه ضمن تشریح جمع‌بندی نهایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شاخص استان اظهار داشت: از ۹۸۶ فرصت سرمایه‌گذاری در استان ۳۹ پروژه در ۶ حوزه به تأیید نهایی رسیده است.

سید حسین دشتی ادامه داد: ۱۰ پروژه در حوزه آب و انرژی، ۹ پروژه در حوزه صنعت و معدن،۷ پروژه در حوزه حمل‌ونقل، عمران شهری و فناوری اطلاعات و ۳ پروژه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری احصاء گردیده و ۱۰ پروژه سرمایه‌گذاری دیگر نیز از این تعداد در مرحله برآورد هزینه‌های مالی است.
پانا

بخش نظردهی بسته شده است..