تجلیل از معلمان و دانش آموزان معلول استان یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) همایش بزرگداشت روز معلولان با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور در یزد برگزارشد.

به گزارش تابناک یزد،معاون وزیر آموزش وپرورش دراین همایش با اشاره به لزوم دسترسی وتوانمند سازی برای هرکس با هرتوانائی افزود : معلولیت مشکل فرد نیست بلکه مشکل جامعه است و ما باید شرایط  جامعه ومدرسه را برای زندگی وتحصیل آنان فراهم کنیم .

رئیس آموزش وپرورش استثنائی کشور با اشاره به اینکه دانش آموزان معلول در درجه اول باید درکنار دانش آموزان عادی به تحصیل بپردازند افزود :مدرسه را نمایی از جامعه است و دانش آموزان ما باید آنچه درجامعه با آن روبرو هستند را بتوانند درمدرسه تجربه کنند. .

تاکید معاون سیاسی امنیتی استانداریزد بر بازشناسی توان وارزش های والای جامعه معلولان

معاون سیاسی امنیتی استانداریزد نیز دراین همایش با یادآوری ضرورت فرهنگ سازی برای شناخت توانمندیهای معلولان گفت :هدف از بزرگداشت هفته معلولان بازشناسی توان وارزش های والایی است که دردرون جامعه معلولان وجود دارد.

محمد علی طالبی از برنامه های سازمان آموزش وپرورش استثنائی کشور برای شناسائی و شکوفائی استعداد های دانش آموزان معلول قدردانی کرد  وافزود : تلاش ها و زحمات مجموعه عوامل و معلمان آموزش وپرورش استثنائی که با دلسوزی ، علاقمندی برای تعلیم وتربیت دانش آموزان با نیازهای ویژه خدمت می کنند ستودنی و ارزشمند است .

درادامه این مراسم با اهدای هدایا ولوح تقدیر از چند نفر از معلمان ، مربیان ودانش آموزان معلول استان یزد تقدیرشد.

اجرای سرود ، تواشیح وقرائت دکلمه از دیگر برنامه های این همایش بود .

پانا

 

بخش نظردهی بسته شده است..