نشست پیشگیری از شیوع آنفلوانزا در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) معاون استاندار یزد با اشاره به اینکه خانه‌های بهداشت مهمان شهرها و محل سکونت اتباع بیگانه تقویت شود، گفت: اطلاع‌رسانی در زمینه آمادگی خانواده‌ها نسبت به آنفلوانزا انجام شود.

محمدعلی طالبی در نشست پیشگیری از شیوع آنفلوانزا در یزد، با اشاره به اهمیت مراقبت در مراکزی از جمله خوابگاه‌های دانشجویی، اظهار داشت: به نظر می‌رسد باید مراقبت روی مهمان شهرها از طریق تقویت خانه‌های بهداشت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان علوم پزشکی به صورت روزانه هم آمار مشکوک و هم آمار قطعی در این زمینه را به استانداری بدهند تا بتوانیم مراقبتی در زمینه آمار داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر اینکه فرمانداران باید کار را با جدیت پیگیری کنند، گفت: اینکه ما آزمایشگاه ویروس‌شناسی نداریم نکته مهمی است که باید پیگیری شود و بتوانیم چنین امکانی را در یزد داشته باشیم.

طالبی خاطرنشان کرد: در بحث اطلاع‌رسانی هم نباید ناامنی را در ذهن جامعه به وجود آوریم و هم باید به حساس‌سازی ذهن خانواده‌ها بپردازیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدجواد صداقت کشفی قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد هم در این نشست اظهار داشت: آموزش‌های رسانه‌ای هم در صدا و هم در سیما با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد ادامه داد: اقدامات صدا و سیما کاملاً آموزشی بوده و همچنان اقدام به آموزش در این زمینه می‌کند.

منبع: تسنیم

 

بخش نظردهی بسته شده است..