مانور سراسری سامانه جامع انتخابات در یزد برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مسئول امور فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: در آستانه آغاز رسمی فرایند های برگزاری انتخابات مانور سراسری سامانه جامع انتخابات هم زمان با سراسر کشور در شهرستان یزد برگزار شد.

" افسانه شهابی پور " در این رابطه اظهار داشت: با عنایت به برگزاری دوره های آموزشی سامانه جامع انتخابات و به منظور آشنایی عملی با این سامانه، دومین مانور سراسری در سراسر کشور برگزار شد.

مسئول امور فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان یزد افزود: در این مانور سه فرآیند اعلام وصول دستور شروع انتخابات، تشکیل هیأت های اجرایی و ثبت نام از داوطلبین هر دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مدنظر قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: شناسایی و مرتفع نمودن نقاط ضعف این سامانه از دیگر اهداف برگزاری این مانورها دانست.

" شهابی پور" در پایان با اعلام اینکه بخش عظیمی از فعالیت های اجرایی انتخابات مربوط به حوزه فناوری اطلاعات می باشد، افزود:در این زمینه باید از نیروهای متخصص و زبده در حوزه فناوری اطلاعات به عنوان سرگروه، کاربر شعبه و دیگر مسئولیت ها استفاده شود.

شایان ذکر است ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از روز پنجشنبه مورخ بیست و ششم آذر ماه و داوطلبان مجلس شورای اسلامی از روز شنبه مورخ بیست و هشتم آذر ماه آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.
صدا و سیما

بخش نظردهی بسته شده است..